Expeditionsassistent till AkzoNobel i Göteborg - Manpower AB - Administratörsjobb i Göteborg
Expeditionsassistent till AkzoNobel i Göteborg
Manpower AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg

Just nu söker vi på Manpower efter en expeditionsassistent till ett spännande uppdrag på globala AkzoNobel i Göteborg! Här får du arbeta i en organisation med engagerade och kompetenta arbetskollegor. Här skaffar du dig ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden! Låter det kul? Det är det!

Expeditionsassistent till AkzoNobel

Detta är en blandad roll mellan lagerexpedition och reception. Du kommer tillbringa största delen av tiden på lagerexpeditionen där du är den som välkomnar chaufförer från olika delar av världen. Du hjälper dem så att de har rätt dokumentation och då Akzo Nobel håller hårt på säkerheten måste alla ta del av säkerhetsföreskrifter innan de släpps in på området.

Här kommer din positiva attityd och ditt trevliga, professionella kundbemötande till sin rätt.
I rollen kommer du ha ett nära samarbete med order- och lageravdelningen.

Arbetsuppgifter

* Dokumenthantering i SAP, printa ut följesedlar och övriga dokument
* Ge säkerhetsinformation till chaufförer/besökare och slussa dem vidare till rätt person
* Boka transporter med olika transportföretag och printa ut transportdokument
* Ansvara för leverantörsavtal och sköta kaffemaskin, kopiator och frankeringsmaskin
* Göra inköp till kontoret såsom kontorsmaterial, kaffe, drickor
* Administrera post och paket
* Beställa resor, boka hotell, bilar och konferensrum
* Assistera säljarna med olika typer av utskick till kunder
* Hålla ordning i reception, konferensrum och kök



Vem är du?

För att lyckas i den här rollen brinner du för service och att möta människor.
Du är en driven och självständig person med god social kompetens.
En positiv attityd och en vilja att arbeta med arbetsuppgifter med varierande svårighetsgrad.
Då du ofta blir avbruten är du bra på att hantera arbetsuppgifter parallellt.
Du trivs med att arbeta självständigt men kan likaväl samarbeta med andra.



Tidigare erfarenheter

* Arbetat med administration/reception/kundmöten
* Datorvana och goda kunskaper inom Officepaketet
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt att du känner dig bekväm med att kommunicera på engelska
* SAP-erfarenhet är meriterande

Start på uppdrag

Start på detta uppdrag är 19/11-2018 med goda möjligheter till förlängning eller övertag av kund efter 6 månader. Arbetstider vardagar 07.30-16.00 med 30 minuters lunch.

Fördel om du har körkort och bil då det inte går någon kollektivtrafik i området.

Övrigt

Du söker tjänsten via ansökningsknappen. Då vårt urval sker löpande rekommenderar vi att du ansöker snarast möjligt! För mer information är du välkommen att kontakta oss via ahn.hogenius@manpower.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2018-10-16

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-30
Ange följande referens när du ansöker: 17f42215-9fd9-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anette Högenius anette.hogenius@manpower.se

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5

Jobbnummer
4406153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: