Expatriate Manager
Azets / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Azets i Stockholm,
Täby,
Upplands Väsby,
Uppsala,
Göteborg eller i
hela Sverige Azets är den ledande leverantören av tjänster inom redovisning, löner, HR, bemanning och konsulttjänster i Norden. Vi förenklar och stöder företag i deras tillväxt. Våra 2500 engagerade medarbetare, uppdelat i 83 kontor, som betjänar mer än 20.000 kunder inom ett brett spektrum av branscher. År 2016 var omsättningen 2 miljarder. Azet levererar en unik kombination av industrins specialisering, lokal närvaro smart teknik och kundanpassade lösningar. Vi gör data till insikt, så att våra kunder kan arbeta smartare och fatta bättre beslut. Azets är vårt nya namn efter försäljningen av Visma Services och vi etablerades 2016 som ett nytt och oberoende företag. Nu fokuserar vi hårdare än någonsin tidigare på att skapa värde för våra kunder.
Har du arbetat inom lön tidigare och har ett djupare intresse dig för expat frågor? Nu har du chansen att få specialisera dig inom detta och bli vår expert!
Som Expatriate Manager är du vår expert inom området och vill hjälpa oss arbeta mer strukturerat kring detta. I rollen kommer du få utveckla och kvalitetssäkra arbetet med expatriater och ansvara för utbildning av organisationen. Din placering kommer vara på vårt kontor på Kungsholmen eller i Upplands Väsby och du rapporterar till Affärsområdesansvarig.
Det här är en ny roll för oss och du kommer ha goda möjligheter till att påverka innehållet i rollen och hur vi ska arbeta strategiskt kring dessa frågor. Rollen innebär många kontaktytor då du förväntas konsultera och utveckla dina kollegor och våra kunder inom området. Hos oss finner du ett spännande arbete i en miljö där du ständigt utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi i teamet arbetar alla med lön och här finns goda möjligheter att utbyta kunskap och för dig att göra framsteg i din karriär! Hos oss är Payroll kärnverksamheten och din kunskap och erfarenhet är det som skapar värde.
Du blir en del av ett team med hög kompetens och engagemang där vi drivs av att vilja göra något bra tillsammans. Azets är en av de ledande i branschen på digitalisering och automatisering av processer. Kunderna är många och olika, både svenska och internationella, vilket gör att vi får variation och lär oss nytt. Vi har också en egen utbildningsakademi för din kontinuerliga kompetensutveckling.
Publiceringsdatum2017-09-26ArbetsuppgifterUtbildning av personal
Producera material/mallar för arbetsstruktur
Kvalitetssäkring av befintliga och nya kunder (tillsammans med lönekonsult)
Rådgivning, både internt och externt
Följa med på kundmöten
Är konsulternas stöd i dagliga frågor
Stöd vid upplärning av konsulter
Vem är du?
Erfarenhet av bred lönehantering, minst tre år.
Förståelse för hela löneprocessen
Erfarenhet av arbete med expatriater
För att du ska lyckas i rollen ser vi att du är kommunikativ som person som uppskattar att dela med dig av kunskap. Då rollen är ny önskar vi att du är en driven person som uppskattar att få utveckla rollen tillsammans med oss. Självklart kan du svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
Intresserad? Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Cecilia Jerresand på 070 561 24 83 eller
cecilia.jerresand@azets.com Vi kallar till intervjuer löpande.
Expatriate, lön, expat, löneadministratör, lönespecialist
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Ersättning Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Jerresand +46 705612483
FöretagAzets
AdressAzets
Box 34212
10026 Stockholm
KontorsadressLINDHAGENSGATAN 94
Jobbnummer 3719614
Observera att sista ansökningsdag har passerat.