Exertis CapTech AB söker fokuserad returadministratör

Exertis Captech AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Exertis Captech AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Varberg, Stockholm eller i hela Sverige

Dagligen hanterar eftermarknadsavdelningen på Exertis CapTech kund- och leverantörsfrågor. Det kan handla om allt från ett försvunnit paket, till supporthjälp kring tekniska produkter eller returhantering mot kund eller leverantör. Vi gillar att bygga positiva relationer med våra affärskontakter och tar oss tiden att lyssna på dem vi arbetar tillsammans med för att gemensamt hitta lösningar istället för att fokusera på problem.

Som returadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:

• ansöka om att få returnera produkter till våra leverantörer
• administrera returer efter godkännande, både systemmässigt och praktiskt
• följa och säkerställa hela processens förfarande - från ansökan till det att returen är avslutad genom att vi fått pengar eller annan ersättning
• sköta orderläggning för returordern
• stämma av kreditnotor mot fakturaunderlag för returer
• kontakta leverantörer både i Sverige och utrikes, följa upp och hålla reda på dina olika returärenden och dess status
• medverka till att sätta avdelningens mål

Vi söker nu efter en social och serviceinriktad kollega med god struktur i sitt arbete och som gillar att arbeta självständigt med stort eget ansvar. Du kommer dock inte bli utlämnad till total ensamhet utan kommer att ingå i ett härligt gäng med rutinerade och hjälpsamma kollegor som alla kämpar mot samma mål som du - att hålla hög servicenivå och ett vänligt och personligt bemötande.

Viktigt för oss är att du är engagerad, driven och har en känsla för helhetsperspektivet, samt att du gillar att ta dig an utmaningar. För en sådan person vill vi gärna presentera en tjänst med stora möjligheter.

Vad vi erbjuder
En spännande roll hos en av marknadens ledande distributörer inom IT, AV och Entertainment och ett företag i tillväxt och med stor entreprenörsanda.
Möjligheten att bli en viktig kugga i ett team som värdesätter en positiv kundrelation och som gärna skrattar tillsammans på jobbet.

För en jämnare könsfördelning ser gärna vi kvinnliga sökanden.

Kompetenser och egenskaper som efterfrågas
• Högt engagemang
• God språklig förståelse, krav på både engelska och svenska
• Meriterande är kunskaper inom övriga nordiska språk (norska, danska och finska)
• Meriterande är dokumenterad erfarenhet av returhantering

Exertis CapTech AB är en av Sveriges största distributörer av IT-hårdvara, AV-produkter samt film och multimedia-produkter. Verksamheten är rikstäckande med huvudkontor i Göteborg och lokalkontor i Stockholm, Helsingborg, Umeå och Sandefjord i Norge. Exertis CapTech har sitt huvudlager i Göteborg och försäljningen uppgår till ca 1,8 Mdr SEK. Återförsäljarbasen omfattar idag mer än 3000 återförsäljare över hela Sverige och Norge. Sedan 2014 ingår företaget i Exertis Group, en av Europas största distributörer av IT. Målet är att etablera sig över hela Norden.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstider 07:00 - 16:00, totalt 40h/vecka heltid

Publiceringsdatum
2017-11-28

Ersättning
Lön
Enligt Handels kollektivavtal, fast månadslön. Utbetalning en månad i efterskott.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Ange följande referens när du ansöker: eftermarknad ect171128
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linus Nordling linus@exertis.se 0317212461

Företag
Exertis Captech AB

Adress
Exertis Captech AB
Ekonomivägen 11
43633 ASKIM

Kontorsadress
Ekonomivägen 11

Jobbnummer
3826899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Exertis Captech AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Exertis Captech AB: