Exela söker medarbetare till Backoffice/Support
Exela Technologies AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Exela söker medarbetare till Backoffice/Support" (publicerad 2018-07-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Exela Technologies AB i Stockholm Vi söker en medarbetare till vårt supportteam. Arbetsuppgifterna består av att hantera inkommande ärenden både via telefon och mail samt ärendehanteringssystem. Backoffice arbetar med kundservice, support och Backoffice-uppgifter inom alla Exelas produktionsområden såsom dokumentscanning, fakturascanning och pappersbaserade girobetalningar. Ansvara för att inkommande ärenden som registreras i våra interna ärendehanteringssystem, utreds, åtgärdas och återkopplas inom angivet SLA. Hantera avvikelser, ta hand om omskanningar/originalbeställningar. Du kommer ingå i ett team där alla har självständigt ansvar för att de ärenden man hanterar är uppdaterade och korrekta.
Du kommer ingå i ett team med 16 kollegor. Vi är en servicefunktion med fokus på våra kunder. Avdelningen genomgår löpande en hög grad av förändring och vi tittar hela tiden på hur vi kan effektivisera vårt arbete ytterligare.
Vi söker dig med hög servicekänsla och noggrannhet. Du ska kunna analysera och prioritera de situationer som uppstår samt ha god samarbetsförmåga. Det är även viktigt att du har lätt att uppta samt bibehålla en god dialog med såväl kunder som kollegor. Du ska vara ansvarstagande och ha lätt för att arbeta självständigt men även i grupp. Vi ser gärna att du är en öppen, positiv och driven person som vill utvecklas.
Som person är du driven och ambitiös och ser hela tiden möjlighet att göra det där lilla extra för att leverera bra service effektivare. Vidare har du en positiv inställning och vill gärna utveckla ditt arbetssätt. För att passa i den här rollen är det viktigt att du har båda fötterna på jorden och har tålamod med utförandet av arbetsuppgifterna.
Du behöver ha grundläggande kunskaper inom IT. Erfarenhet av att arbeta i webbaserade applikationer. God dator- och telefonvana krävs. Arbetet kräver erfarenhet av Microsoft Office program. Du kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Exela Technologies is a global Transaction Processing Services (TPS) and Enterprise Information Management (EIM) leader. We provide services and solutions for high-volume, mission-critical organizations seeking to drive efficiency with their business processes. These solutions include scanning, data capture, digital mailroom, archive & retrieval, workflow management and business process outsourcing (BPO). Exela Northern Europe has a staff of around 600 across Sweden, Norway, Poland and Estonia, spread over our Sales department, Business Solutions Group, Customer Services and Business Process Outsourcing. The company is part of the recently Nasdaq listed Exela Technologies, with some 23 000 employees and a presence in +50 countries globally and head office in Dallas, USA.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är tidsbegränsad på ett år med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är mellan 08.00-16.30 eller 08.30-17.00 beroende på bemanning/personal. Exela tillämpar individuell lönesättning och kollektivavtal - Almegas IT-avtalet.
Publiceringsdatum2018-03-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: Backoffice
KontaktHelene Rönnow
helene.ronnow@exelaonline.eu +46700-927 153
Linda Sander
linda.sander@exelaonline.eu 073-3435608
FöretagExela Technologies AB
AdressExela Technologies AB
Box 90210
12023 Stockholm
KontorsadressVästberga Allé 36A 4TR
Jobbnummer 4051782
Observera att sista ansökningsdag har passerat.