Executive Assistants till fordonsindustrin

Randstad AB Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Göteborg, Partille, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Just nu söker vi nu Executive Assistants för kommande  uppdrag inom fordonsindustrin.

Dina arbetsuppgifter 
I rollen som Executive Assistant fungerar du som ett stöd för produktions- och ledningsgrupp med att assistera dessa med olika administrativa uppgifter. Arbetet innebär ofta att stödja och assistera ledning med att producera informations- och produktionsmaterial, schemalägga möten, konferenser, telefonmöten och resor. Du samlar även data för sammanställning av rapporter, uppföljningsplaner och andra aktiviteter. Utöver det ansvarar du för administration av fakturor, tidrapporter, resekonton och i viss mån orderhantering.

Du är en del av ett team där ditt arbete innebär att bidra med nya idéer, vara en kreativ lagspelare och problemlösare med öga för detaljer.

Din bakgrund 
Du har dokumenterad erfarenhet från liknande arbete, gärna från fordonsindustrin.
Du bör ha en mycket god skriftlig och muntlig kommunikativ förmåga.
Du skriver och talar och skriver engelska obehindrat.
Din erfarenhet från administrativa roller har gett dig förmågan att koordinera och driva egna projekt.
Du har förmågan att effektivt organisera, strukturera och prioritera flera olika projekt samtidigt.
Mycket goda datakunskaper och lätt för att lära sig nya system är en förutsättning för tjänsten.

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen bör du vara serviceminded, gilla utmaningar och trivas i assistentrollen.
Du har integritet, är strukturerad och har en mycket god analytisk- och administrativ förmåga.
Du har förmågan att skapa en positiv atmosfär omkring dig och bidrar till att skapa goda relationer.
Du har känsla för service och arbetar effektivt under stress.
Du är initiativtagande med ett proaktivt arbetssätt.

Vi arbetar med löpande urval och ser gärna din ansökan så snart som möjligt.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Emilie Hedman på tel. 072-988 98 27.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2013-07-11

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emilie Hedman +46 (0)72-988 98 27

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1604706

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: