Executive assistant till ledande revisionsbyrå

SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Gillar du att arbeta proaktivt i ett kunddrivet perspektiv? Vill du stötta en affärsområdeschef i dennes arbete? Har du arbetat som assistent tidigare och känner dig manad att ta nästa steg? Då kan revisionsbyrån vara platsen för dig!

Din dag
I rollen somExecutive assistant kommer du tillhöra ett assistentteam på ca 20 personer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att stötta en specifik affärsområdeschef. Du kommer underlätta i administrativa uppgifter som arbetsområdeschefen behöver hjälp och stöttning med. I rollen ställs krav på dig att driva arbetsuppgifterna inom ramen för olika projekt. Du kommer även finnas till hands till övriga uppgifter affärsområdeschefen behöver hjälp med.

Dina arbetsuppgifter kommer utöver detta vara:

• Vara behjälplig med fakturering och reseräkningar
• Sköta möteshanteringar
• Behjälplig vid offerter och presentationer
• Arbete kring beläggning av revisorer
• Övrigt klientarbete och registervård

Utöver dessa delar kommer du alltså att stötta affärsområdeschefen i många olika uppgifter. Tjänsten är för dig som trivs i en varierande roll och som har tidigare erfarenhet av detta!

Bakgrund
Vi letar efter dig som tidigare har arbetat som Executive assistant. Du gillar att arbeta i högt tempo och du har förmågan att koordinera flera arbetsuppgifter mot korta deadlines. För att klara rollen arbetar du även proaktivt och du är initiativrik. Eftersom du kommer arbeta tätt ihop med en affärsområdeschef samtidigt som du tillhör ett större team med assistenter är det viktigt att du är relationsskapande och inger trygghet.

Du talar flytande svenska och engelska och är van att hantera Officepaketet. Du förväntas vara snabbt uppe på banan och är självgående och lättlärd. Du har dessutom drivkraften att ta över påbörjade arbetsuppgifter och har förmågan att slutföra.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 12 månader med start omgående. Arbetet utförs under kontorstider och är på heltid. Urval och intervjuer sker löpande och därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Koblet Olsson, 076647 16 44.

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-09-26

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson Mob: 076 647 16 44

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
11120 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3718334

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: