Executive Assistant till internationellt managementkonsultföreta
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-07-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Executive Assistant till internationellt managementkonsultföreta" (publicerad 2016-09-26) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-07-28FöretagetFöretaget är ett världsledande managementkonsultföretag. Verksamheten finns närvarande i alla världsdelar och kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och goda renommé. Stockholmskontoret utgör det nordiska huvudkontoret och är placerat i mycket vackra och anrika lokaler i Stockholms centrala delar.
Dina arbetsuppgifterSom Executive Assistant blir du en del av ett serviceinriktat administrativt team om åtta medarbetare (också Executive Assistants) där du arbetar dedikerat för ett par av företagets Partners eller andra seniora stakeholders. För dessa sköter du all service som är kopplad till deras administrativa behov och till dina arbetsuppgifter hör bland annat:
• Kalenderadministration och möteskoordinering
• Resebokningar, både nationella och internationella samt hantering av tillhördande reseadministration
• Support i interna och externa projekt/events
• Bygga relationer med konsulternas klienter och dess motsvarande servicefunktioner
• Mötesförberedelser och skapande av presentationsmaterial
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• 1-3 års erfarenhet av att arbeta i en liknande roll som chefsassistent/administrativ assistent
• Erfarenhet från en kvalificerad service- eller konsultorganisation alternativt en större internationell verksamhet
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är driven, ödmjuk och prestigelös. Du är ansvarstagande, flexibel, lösningsorienterad och trivs att arbeta i en tempofylld och föränderlig arbetsmiljö. Du vet vad god service innebär och trivs att assistera och hjälpa andra.
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, serviceyrke, administration, administrativt arbete, assistent, assistant, chefsassistent, Executive Assistant, international, internationell, konsultföretag, consultant
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wass 08-40024050
emma.wass@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2968623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.