Executive Assistant till Heltidsuppdrag

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med otroligt duktiga och lösningsorienterade människor. Vi är specialiserade inom områdena kontor, administration och reception och har med ett genuint intresse för människor, en unik känsla för service och en stor flexibilitet utvecklat ett mycket framgångsrikt erbjudande inom dessa områden.

Om uppdraget 
Ryska Posten Bemanning söker nu för kunds räkning en Executive Assistant till en partnerägd investmentbank med huvudkontor i centrala Stockholm, beläget i ljusa toppmoderna lokaler med vacker utsikt över staden. Företaget har omkring 40 anställda och medelåldern är drygt 30 år.

Vem söker vi 
Som Executive Assistant kommer du att med professionell support att avlasta två partners och deras team med olika arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt från traditionella sekreteraruppgifter till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Stor del av den information du hanterar är konfidentiell och därav stor vikt att denna hanteras korrekt och diskret. Då ditt team ofta är på resande fot kan du i vissa fall behöva finnas tillgänglig även utanför ordinarie arbetstid.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Hantera och samordna kalendrar, resor och möten.
• Boka resor och hotell.
• Fungera som en "gatekeeper" med korrespondens och bevakning av telefon och e-post.
• Koordinera företagsbesök samt kund- och presskontakter.
• Arrangera middagar, events samt logistik kring konferenser med mera.
• Fungera som researcher och vid behov ta fram underlag och information inför möten och resor.
• Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder & samarbetspartners.
• Korrekturläsning och översättningar.
• Ekonomiuppgifter, exempelvis fakturering och kvittoredovisning.

Vem är du 
För att vara aktuell för den här tjänsten ser vi att du har arbetat som Executive Assistant eller som VD-assistent i några år. Du är representativ och professionell i kombination med en positiv och utåtriktad attityd. Du har erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter samt är en god kommunikatör som behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Vidare har du god IT-vana och är en van användare av Officepaketet.

Vi ser att du har en hög integritet och ett gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt och du är en sann problemlösare. Du är driven, serviceinriktad, initiativrik och har förmågan att identifiera vad som behöver göras och är van att fatta egna beslut. Du trivs att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta på ett systematiskt och sansat sätt för att nå resultat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-12-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2575007

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: