Executive Assistant till Coca-Cola Europacific Partners Sverige!

Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB / Assistentjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB i Haninge, Trollhättan, Växjö, Göteborg, Kalmar eller i hela Sverige

Vi söker nu en engagerad Executive Assistant till en ny spännande roll med målet att stötta och att underlätta vardagen för delar av vår svenska ledningsgrupp! Tillsammans med våra andra dedikerade assistenter har du en viktig i roll i att förenkla vardagen, säkerställa effektivitet och driva event. Brinner du för service, struktur, planering och trivs med att hantera flera kontaktytor? Vill du arbeta på ett modernt och framåtlutat företag som hela tiden satsar på att vara bäst på marknaden? Då kan detta vara möjligheten du väntat på!

Om rollen
Som vår nya Executive Assistant för HR, Marknad och Kommunikation kommer du ha en dynamisk vardag med varierande arbetsuppgifter och med stor möjlighet att påverka arbetssätt. Detta är en ny roll där du blir en naturlig go-to-person och förväntas förenkla vardagen och stötta delar av den svenska ledningsgruppen som leder avdelningarna för HR, Marknad och Kommunikation. Du får ett brett kontaktnät både internt och externt och kommer agera spindeln i nätet, driva och delta i projekt, koordinera möten, resor, agendor, utskick och interna events inom dessa avdelningars ansvarsområden. Rollen innefattar både administrativa uppgifter och att koordinera projekt såsom konferenser, marknadsaktiviteter, roadshows och andra event. Dessutom kommer du ingå i ett virtuellt team tillsammans med, bland andra, Executive Assistant för Sverige VD/Ledningsgrupp där ni tillsammans löser aktiviteter och events på agendan.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
Anordna och supportera vid återkommande interna evenemang såsom konferenser och event
Ansvara för del av ledningsgruppens agendor; boka möten, planera resor och assistera utskick
Hantera rapporter, beställningar och diverse administration
Arbeta i olika system och säkerställa struktur för informationshantering
Driva förbättringsarbete inom ditt ansvarsområde

Du rapporterar till vår Marknadsdirektör. Detta är en perfekt roll för dig som gillar att jobba högt och lågt, driva projekt och som samtidigt tycker om att ta sig an nya utmaningar och lösa situationer som kan uppstå. Vi sitter i ett modernt aktivitetsbaserat kontor i Jordbro, söder om Stockholm.

För att lyckas i rollen behöver du
Genomförd gymnasieutbildning, akademisk bakgrund är meriterande
Minst fem års erfarenhet av att jobba i en koordinerande och administrativ roll
Vana av att jobba i system och goda kunskaper i Office-paketet och Teams
Mycket god förmåga att uttrycka dig både muntligt och skriftligt i svenska såväl som engelska

Dessutom tror vi att du är van att jobba självständigt i en dynamisk miljö som präglas av högt tempo och många kontaktytor. Du är prestigelös och har en god förmåga att själv prioritera din tid och se vad som behöver göras. Därtill plockar du snabbt upp saker som händer ad hoc, prioriterar om och tar snabb action. Vi tror även att du är en skicklig relationsbyggare med förmåga att samarbeta med olika människor och anpassa din kommunikationsstil efter situation. Naturligtvis brinner du för att underlätta, informera och strukturera ditt och andras arbete samtidigt som du är nyfiken på att lära nytt. Du är en social, serviceinriktad, prestigelös och engagerad person som förstår vikten av att lyssna på ditt team och sätta dig in i deras behov. Din drivkraft är noggrannhet, proaktivitet, din positiva energi och ditt ansvarstagande i de arbetsuppgifter du tar på dig.

Vi värdesätter en varierad personalstyrka och välkomnar därför dig att söka oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund.

Vad du blir en del av
Coca-Cola Europacific Partners är ett ledande konsumentvaruföretag och världens största oberoende buteljeringsföretag av Coca Cola. I Sverige har vi 750 fantastiska medarbetare och huvudkontor i Jordbro, söder om Stockholm. Här tillverkas, distribueras och säljs Coca-Cola Companys drycker, inklusive Coca-Cola, Fanta, Sprite, Bonaqua och MER. Vi brukar säga, " You may join for the brand but stay for the people", och det stämmer verkligen! Hos oss får du möjlighet att växa i en snabb och innovativ bransch tillsammans med våra anställda, kunder och konsumenter. Du får mycket eget ansvar från första dagen och du får möjlighet att verkligen göra skillnad. Vårt recept på framgång är att vi är passionerade, hårt arbetande och engagerade i våra produkter, våra kunder och varandra. Coca-Cola Europacific Partners är en plats där människor kan växa, vara glada och må bra på en trygg, öppen och inkluderande arbetsplats.

You may join for the brand but stay for the people!

Låter det intressant?
Då rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Hellen Song hsong@ccep.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: Coordinator, Administrativ Assistent, Assistant, Executive Assistant, Projektledning, Administration, Chefsassistent, Manager Assistant

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB (org.nr 556471-8301), https://se.ccep.jobs/
Dryckesvägen 2C (visa karta)
136 87  HANINGE

Jobbnummer
7533587

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB: