Executive Assistant med kontorsansvar till Rite Ventures

Meet a Group international AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Meet a Group international AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag, 8:00-17:00
Ort: Artillerigatan 6, 114 51 Stockholm
Startdatum: Senast 15 april
Anställningsform: Visstidsanställning hos Rite Ventures - vikariat på ca ett år

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Rite Ventures investerar i svenska och finska företag inom IT-tjänster, SaaS och e-handel. Rite agerar som en aktiv investerare med målet att omvandla och positionera tidiga tillväxtföretag för expansion. Rite består av ett litet team med en stark företagskultur och kontoret ligger centralt i Stockholm med ljusa och fräscha lokaler.

DIN ROLL

Rollen som Executive Assistant på Rite är en mycket bred roll med varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar ansvar för att självständigt stödja och underlätta för VD, partners och övriga anställda inom Rite, samtidigt som man säkerställer en trivsam kontorsmiljö som fungerar smidigt och effektivt. Under första tiden kommer du att arbeta parallellt med nuvarande Executive Assistant för att få en smidig övergång och en bra start i rollen.

Publiceringsdatum
2024-03-05

Arbetsuppgifter
Kontorsansvar - Tex: Ansvara för kontoret i sin helhet, förbereda möteslokaler, inköp och övriga frågor och ärenden som relaterar till kontoret.

Assistera VD och partners - Underlätta partners vardagliga arbete högt som lågt. Tex: Kalenderhantering, privata ärenden och bokningar.

Admin och ekonomi - hantera och övervaka olika ekonomiska processer. Tex: Ansvara för leverantörsfakturor, kvittoredovisning, utläggshantering och fakturering.

Övriga arbetsuppgifter som behövs för att möta partners och kontorets behov och krav. Tex: Ansvara för IT miljön, administrera passersystem och dokumentation samt uppdatera hemsidan.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen är du en noggrann och pålitlig person. Du är flexibel och har ett gott omdöme. Du utför dina arbetsuppgifter med en leveranssäkerhet samt har hög integritet och trivs med att arbeta självständigt.

Du som söker uppfyller nedan krav:

Minst ett års erfarenhet av en liknande roll

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Finska är meriterande.

B-körkort

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Meet a Group international AB (org.nr 559191-1747), https://jobbify.se

Arbetsplats
Meet a Groups kund

Jobbnummer
8518960

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Meet a Group international AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Meet a Group international AB: