Executive Assistant / chefsassistent till läkemedelsföretag

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För kunds räkning söker vi dig som är Executive Assistant / chefsassistent. Vår kund är ett världsledande läkemedelsföretag som fokuserar på att utveckla, tillverka och leverera innovativa humana läkemedel. Tjänsten är placerad vid det nordiska huvudkontoret i deras trevliga lokaler i Solna. Uppdraget ska påbörjas i mitten av januari och beräknas pågå ca 1 år med möjlighet till förlängning och eventuellt anställning hos kunden.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-10-14

Dina arbetsuppgifter
Som Executive Assistant / chefsassistent kommer du att stötta din chef i det dagliga arbetet och sköta mycket i hennes ställe när hon är på resor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera kalender samt mejl
• Boka resor och boende
• Administrera reseräkningar
• Skapa PO-nummer, godkänna fakturor samt vara kontaktperson gentemot externa leverantörer
• Förbereda handlingar inför möten, koordinera distributionslistor, ta minutes samt följa upp åtgärdspunkter
• Utbildning och introduktion av nya gruppmedlemmar
• Samordna lokala och internationella möten, arrangera resor, boende etc. för besökare

Bakgrund
Du har några års erfarenhet som chefsassistent, gärna från att arbeta nordiskt och/eller internationellt med de uppgifter som nämns ovan. Du har goda kunskaper i Officepaketet och är systemvan. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift då du kommer ha många kontakter internationellt.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Du är van att arbeta självständigt samt driva processer på egen hand. Likaså är du proaktiv, arbetar strukturerat och är van att hantera olika arbetsuppgifter parallellt.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 814
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 08-545 28 304
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3105813

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: