Executive Assistant / chefsassistent till läkemedelsföretag
Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som är Executive Assistant / chefsassistent. Vår kund är ett världsledande läkemedelsföretag som fokuserar på att utveckla, tillverka och leverera innovativa humana läkemedel. Tjänsten är placerad vid det nordiska huvudkontoret i deras trevliga lokaler i Solna. Uppdraget ska påbörjas i mitten av januari och beräknas pågå ca 1 år med möjlighet till förlängning och eventuellt anställning hos kunden.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.
Publiceringsdatum2016-10-14Dina arbetsuppgifterSom Executive Assistant / chefsassistent kommer du att stötta din chef i det dagliga arbetet och sköta mycket i hennes ställe när hon är på resor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera kalender samt mejl
• Boka resor och boende
• Administrera reseräkningar
• Skapa PO-nummer, godkänna fakturor samt vara kontaktperson gentemot externa leverantörer
• Förbereda handlingar inför möten, koordinera distributionslistor, ta minutes samt följa upp åtgärdspunkter
• Utbildning och introduktion av nya gruppmedlemmar
• Samordna lokala och internationella möten, arrangera resor, boende etc. för besökare
BakgrundDu har några års erfarenhet som chefsassistent, gärna från att arbeta nordiskt och/eller internationellt med de uppgifter som nämns ovan. Du har goda kunskaper i Officepaketet och är systemvan. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift då du kommer ha många kontakter internationellt.
Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Du är van att arbeta självständigt samt driva processer på egen hand. Likaså är du proaktiv, arbetar strukturerat och är van att hantera olika arbetsuppgifter parallellt.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraSök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 814
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson 08-545 28 304
Lisa Karbelius 08-545 28 303
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3105813
Observera att sista ansökningsdag har passerat.