Executive Assistant
Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontor i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vi söker nu en viktigt pusselbit till vårt team då vi har stark tillväxt och vill nu tillsätta rollen som Executive Assistant för att säkerställa våra ambitiösa framtidsplaner. Från första dag kommer du att jobba direkt med företagets CEO, CCO och COO som ett som ett viktigt stöd i dera arbete. Din tjänst blir mångfacetterad och du kommer att spela en central och viktig roll inom flera funktioner hos oss. Detta ställer höga krav på både din arbetsförmåga men också dina färdigheter att planera, strukturera men framförallt genomföra - execution is everything!
Vi söker en riktig doer som klarar av att prestera på riktigt hög nivå i ett bolag som alltid håller ett snabbt tempo och där spelplanen ständigt är i förändring. Vi ser att du troligtvis har en examen men din bakgrund är mindre viktig - det är vad du kan bidra med i vår resa framåt som spelar roll. Arbetet kommer att vara krävande men väldigt givande. Du arbetar i ett tight team med utgångspunkt från vårt nya huvudkontor i Stockholm men där tjänsten innefattar resor i snitt ca 2-3 dagar per veckan då vi vet att närvaro på siterna (Gävle, Skellefteå & Eskilstuna) är väldigt viktigt.
Xzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har
idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk.Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.
Publiceringsdatum2018-10-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKontor
AdressKontor
Eriksbergsgatan 8A
11430 Stockholm
KontorsadressEriksbergsgatan 8A
Jobbnummer 4389059
Observera att sista ansökningsdag har passerat.