Eventpersonal i Strömstad

BSP Marketing AB / Butikssäljarjobb / Strömstad
2010-03-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Eventpersonal i Strömstad" (publicerad 2010-05-05) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Strömstad, Tanum, Dals-Ed, Munkedal, Bengtsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BSP Marketing AB i Strömstad, Uddevalla, Lidköping, Karlstad, Göteborg eller i hela Sverige

BSP är ett eventföretag som jobbar med produktlanseringar på ett annorlunda och nytänkande sätt . Vi marknadsför produkter i såväl butiker som under långa sommarturnéer. Vår viktigaste tillgång är vår duktiga personal, så just nu söker vi fler pigga och glada säljare!
Vi söker nu en person med utgångspunkt Strömstad. Du ska vara en glad och pigg kille eller tjej som är bra på att ta kontakt med nya människor och kan arbeta självständigt.
Arbetsbeskrivning: Under fem helger (fredagar och lördagar vecka 20-24) ska produkten presenteras och samplas runt om i landet i ett flertal livsmedelsbutiker.
Din uppgift är ta kontakt med kunder i butiken, få kunden att provsmaka produkten samt öka försäljningen i butik.
Vi vill att du;
• Har körkort
• Är ansvarstagande
• Har lätt för att skapa kontakter
• Är glad, pratig & säljande

Publiceringsdatum
2010-03-31

Anställningstyp/arbetstider
vecka 20-24
fredagar kl 14-19 i butik
lördagar kl 11-16 i butik

Ersättning
Fast lön

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Bifoga cv och gärna bild.
Ansökan kan skickas till e-postadress: anna@bspmarketing.se

Kontakt
Anna Aggeryd, 0709559876, anna@bspmarketing.se

Företag
BSP Marketing AB

Adress
BSP Marketing AB
Nybrogatan 75A
11440 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
E-postadress: info@bspmarketing.se

Jobbnummer
619492

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BSP Marketing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BSP Marketing AB: