Eventassistenter sökes till Varberg omgående!
mySafety / Försäljarjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljarjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mySafety i Varberg,
Göteborg,
Trollhättan,
Skövde,
Mariestad eller i
hela Sverige mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF och har kollektivavtal med Unionen.
Nu söker vi tre (3) drivna och serviceinriktade eventassistenter till ett trevligt event som äger rum i Varberg med tillträde måndag 9:e juli.
Som eventassistent är du företagets ansikte utåt där du tillsammans med dina kollegor arbetar genom att informera om mySafetys produkter och tjänster till privatpersoner.
Vad innebär tjänsten?
Din arbetsplats kommer att vara ute på fältet i Varberg där det rör sig mycket människor. Du kommer att under eventet att dela ut nyckelbrickor och informera om mySafetys tjänster samtidigt som du får chansen att träffa mycket nya människor och knyta värdefulla kontakter inför framtiden.
Tjänsten är heltid under vecka 28, och din arbetstid är 10-18 måndag till fredag Juli, 9 - 13:e.
För rätt person finns möjlighet till fortsatt anställning efter eventet i Varberg.
Vem är du?
• Du bor i Göteborg, eller i närheten av Varberg.
• Du är en team player och är en naturlig glädjespridare
• Du har en förståelse för vad en nöjd kund innebär och tycker om möten med andra människor
• Du brinner för försäljning och tycker om att arbete mot uppsatta mål
• Du har en säljande personlighet och är skicklig på att informera på ett trevligt sätt
Vi erbjuder dig
• En fast timlön med semesterersättning enligt kollektivavtal
• Eventuella resekostnader till och från eventet
• En bra framtida merit på ditt CV från en modernt och framgångsrikt säljbolag, samt utvecklingsmöjligheter för rätt person
Då eventet är planerat vecka 28, 9 - 13 juli, behöver vi din ansökan per omgående.
Skicka din CV och personligt brev till rekryteringsansvarig Kristoffer Lundqvist, gärna tillsammans med foto.
Märk din ansökan "Eventassistenter Varberg" och skicka till
kristoffer.lundqvist@mysafety.seAktuella kandidater kommer att kontaktas för en telefonintervju innan anställning under vecka 27.
Publiceringsdatum2012-07-05Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristoffer Lundqvist, Rekryteringsansvarig, 0735148577,
kristoffer.lundqvist@mysafety.seFöretagmySafety
AdressmySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm
Jobbnummer 1288412
Observera att sista ansökningsdag har passerat.