Event and Office Coordinator - Knightec AB - Övriga jobb i Uppsala
Event and Office Coordinator
Knightec AB / Övriga jobb / Uppsala
2021-09-09

Visa alla övriga jobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker
Visa alla jobb hos Knightec AB i Uppsala

Därför är detta jobb för dig

Det bästa du vet är att skapa upplevelser för andra så att de trivs, oavsett om det gäller kollegor, samarbetspartners eller gäster. På Knightec är det du som står för välkomnandet i de olika aktiviteter du ordnat.

Knightec består av 800 drivna konsulter utspridda på 12 kontor runt om i landet. Alla med olika kunskap och intressen och en stark vilja att stötta våra kunder i deras transformation. När vi blickar ut över våra kunders utmaningar ser vi början på framtiden. En industri som tidigare kallats traditionell tar steget in i det digitala, vilket innebär möjligheter vi idag inte ens fullt ut kan förstå. När vi sätter samman team med konsulter som har djup industriell kunskap och expertis inom digitaliering och användarupplevelser blir vi en viktig partner i denna utveckling.

Vi står för professionalism, mångfald och långsiktighet. Hög kvalité i vårt arbete är självklart och starka relationer som bygger långsiktiga partnerskap är en given strävan i våra kundsamarbeten samtidigt som vi värnar individen och jobbar inkluderande. Vi ser en styrka i olikheter och breda nätverk och vi jobbar aktivt med att bygga broar mellan skola och näringsliv. Vi vet att vi gör skillnad genom vårt sätt att vara. Vill du vara en väsentlig del i arbetet med att skapa bestående intryck så tror vi att detta är jobbet för dig.

Vårt mål är att Knightec ska uppfattas som det ledande varumärket i vår kategori avseende företagskultur, professionalism, innovation, förändring, laganda och arbetsglädje och detta kommer du vara med att skapa.

Ansvar i rollen

Du tar fullt ansvar för den fysiska upplevelsen av Knightec, i mötet med alla våra intressenter, både när det gäller funktion, arbetsmiljö, uttryck och känsla på kontoret och tillhörande kanaler. Du initierar, skapar, leder och genomför initiativ och aktiviteter kopplade till våra kontor i Uppsala och Västerås. Det är där du ordnar de coola aktiviteterna, som får andra att säga "wow, här vill jag vara med" och "åh, här vill jag jobba". Du förväntas tillbringa 2-3 dagar i veckan på varje kontor och ha budgetansvar för aktiviteter och lokaler på båda ställena.

Rollen är ett ett-årigt föräldravikariat med möjlighet till förlängning.

Du som person

* Du tar ett starkt ägarskap, ser ett steg längre och gör det som anses vara extra allt.
* Du är proaktiv och innovativ.
* Du tycker om att hjälpa andra, är snäll, omtänksam och uppvisar en hög service-nivå.
* Du hanterar frågor som kräver sekretess professionellt.

* Du är bekväm och stolt över att agera ambassadör för oss som arbetsgivare genom att se individen och har kontroll på detaljer, guidar och koordinerar.

* Du stärker vårt arbetsgivarvarumärke genom att själv vara aktiv i sociala medier och dela information om aktiviteter som sker inom Knightec.

Publiceringsdatum
2021-09-09

Bakgrund
Du har arbetat några år med att skapa och koordinera event tidigare och då samarbetat med olika leverantörer, hanterat budget och följt upp kostnader. du är van att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom haft ansvar för en kontorsmiljö är detta starkt meriterande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Knightec AB

Jobbnummer
5956473


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Knightec AB: