Ett roligt extrajobb erbjuds!

KFX HR-partner Göteborg / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg i Göteborg

Publiceringsdatum
2016-09-20

Om tjänsten
Är du student med ett flexibelt schema som letar efter ett riktigt roligt extrajobb? Har du erfarenhet av något serviceyrke eller kanske till och med reception sedan tidigare? Trivs du med varierade uppgifter och mycket kundkontakt? Då har vi extrajobbet till dig!

Om företaget
KFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vi hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Vi är ett bemanningsföretag som bryr sig om vår personal och vill att du ska känna att du är en uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Inför hösten och vintern behöver vi förstärka vår studentpool. Vår pool arbetar idag med att stötta upp våra kundföretag vid akut och planerad frånvaro främst inom reception och administration. Uppdragen varierar mellan några timmar till flera dagar i veckan. Detta är ett arbete som passar dig som har ett fåtal fasta föreläsningar eller studerar på distans och kan lägga upp ditt schema lite som du vill. Detta då vi ibland behöver kunna ringa in dig på kort varsel.

Dina arbetsuppgifter
Som konsult i vår studentpool har du en central roll hos våra kunder genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Denna typ av arbete ställer höga krav på servicekänsla och en förmåga att lösa uppgifter. Tjänstens innehåll kan variera beroende på vilken kund du arbetar för, men kan innebära;

• Ansvar för telefonväxeln
• Mottagande av besökare
• Post och faxhantering
• Översyn av lokalerna
• Uppdatering av kundlistor
• Registrering av underlag
• Administrativt stöd för sälj, ekonomi med flera
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. För att vara aktuell för tjänsten måste du även uppfylla nedanstående krav:

• Du har minst två år kvar på dina studier eller en pågående deltidsanställning
• Du kan arbeta minst två heldagar i veckan, enligt vanligt förekommande kontorstider
• Du har mycket goda datorkunskaper, främst i Office-paketet

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Arbetet ställer krav på att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta initiativ. Du trivs med att den ena dagen inte är den andra lik. Om du har lätt för att sätta dig in i nya situationer, mår bra när du ger service åt andra och trivs med att möta nya människor så kan vi erbjuda dig ett varierande arbete i en omväxlande miljö. Dessutom en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden.

Övrig information
Låter det intressant?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2451
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Teresa Åkemar 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg

Adress
KFX HR-partner Göteborg
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3059011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg: