Erik Olsson söker en kvalitetsmedveten och strukturerad Digital
Wise Professionals / Formgivarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla formgivarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Till Erik Olsson fastighetsförmedling söker vi en Digital Originalare. Detta är ett konsultuppdrag via KIMM/Wise Professionals på heltid, 3 månader, med start omgående.
Ditt uppdrag
Marknadsavdelning sköter produktion till stöd för fastighetsmäkleri samt profilering och marknadsföring av Erik Olssons dotterbolags varumärken.
Marknadsavdelningen behöver nu förstärkning av en kreativ originalare som är digital med goda kunskaper inom webb. Du kommer att arbeta med produktion och kvalitetssäkring av marknadsmaterial i alla kanaler såsom banners och puffar. Men även på hemsidan, säljfoldrar, annonser, inbjudningar, mässmaterial och material för interna- samt externa event.
Producerar och kvalitetssäkrar diverse marknadsföringsmaterial.
Producerar taktiskt och strategiskt marknadsföringsmaterial utifrån vår profil samt genomför uppdateringar av innehåll på våra webbplatser.
Driver projekt gällande utveckling av webbplatserna, i samarbete med IT-ansvarig och AD och Copywriter.
Publiceringsdatum2017-07-04Bakgrund Vi ser gärna att du har arbetat som originalare eller liknande befattningar tidigare. Utbildning inom grafisk produktion och god teknisk förståelse är ett krav. Arbete med produktion för webb är en fördel. Bra förmåga att driva och organisera mindre projekt samt vana att arbeta mot deadlines.
Det är även ett krav att du har kunskap inom följande program:
Adobe Indesign
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
Microsoft Office-paketet
EPi-server
Som person har du ett genuint intresse för typografi och grafisk form. Du är stresstålig, självgående, positiv, serviceinriktad, lösningsorienterad och inte minst kvalitetsmedveten. Kvalitetssäkring av material är en stor del av produktionskedjan. Vi ser det som en styrka att du är flexibel, och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
När du blir en av oss
Som konsult hos KIMM/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos KIMM/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Vi på KIMM är rekryteringsspecialister inom kommunikation, information, marknad & media. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö och är ett affärsområde inom Wise Professionals - rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Jag som arbetar med detta uppdrag är konsultchef Paola Banegas,
pb@kimm.se, 070-7130048.
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag via Wise Professionals
ErsättningMånadslön - Fast plus rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-28
Ange följande referens när du ansöker: kimm18657
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals
AdressWise Professionals
Sveavägen 13
10422 Stockholm
KontorsadressSveavägen 13
Jobbnummer 3590472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.