Erfarna Löneadministratörer sökes
Sweden Work Group Handelsbolag / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sweden Work Group Handelsbolag i Stockholm För vår uthyrningsenhet söker Sweden Work Group nu två erfarna Löneadministratörer för vår kunds räkning i Stockholm. Tjänsten är ett behovsuppdrag med start i Mars 2013.
Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Sweden Work Group. Efter avslutat uppdrag matchar vi dig mot ett nytt utvecklande uppdrag på ett nytt spännande företag i enlighet med vår gemensamt framtagna utvecklingsstege.
Publiceringsdatum2013-01-21Dina arbetsuppgifterTjänsten innebär hantering och utbetalning av löner och förmåner. Hantering av redovisnings arbete och bokföring av företagets affärer med kunder och leverantörer på den Nordiska marknaden. Då företaget arbetar med kunder i hela Norden så krävs det att sökande har god erfarenhet och kännedom om Nordisk lönehantering. Även uppdatering av kunds personal system samt arkivering av anställningsavtal och andra bokföringsunderlag tillhör din vardag.
Andra förekommande uppgifter är faktura kontering och verifikations registrering, samt kontroll av vilka konton som ska debiteras och krediteras.
Utbildning/Erfarenhet/Kvalifikationer
Som person är du utpräglat noggrann, analytisk och självgående. Du är även initiativrik och engagerad som person och förespråkar ordning och reda. Du är lyhörd och har lätt för att skapa kontakter såväl internt som externt.
• Du har god administrativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.
• Du är stresstålig och har ett flexibelt förhållningssätt.
• Gymnasieutbildning inom ekonomi eller relevant erfarenhet
• Behärska vanligt förekommande system och program som till exempel Visma, IFS, Workday, AGDA alternativt Hogia
• Du har några års arbetslivserfarenhet av liknande tjänster
• Goda datakunskaper och van vid Office paketet
• God kunskap om olika kollektivavtal
Viktig information
Uppdraget sker inom ramen för Sweden Work Group's konsultverksamhet. Anmäl ditt intresse snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Vad vi erbjuder
Som medarbetare på Sweden Work Group är förutom din kunskap och erfarenhet, din sociala kompetens högt värderad. Vi är ett glatt och positivt företag och våra medarbetare uppskattas starkt av våra kunder. För att kunna bli en av oss är det därför viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor, har en utpräglad känsla för service och att du alltid agerar professionellt.
Sweden Work Group ger dig de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra medarbetare kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken och vi sätter tillsammans upp en utvecklingsstege som vi strävar efter att uppnå. Vår vision är att våra medarbetare ska fortsätta att utvecklas, och trivas i sin roll och därför är fortbildning något vi förespråkar.
Sweden Work Group är ett bemanningsföretag verksamt i Stockholm men arbetar över hela Sverige och Norden. I Sweden Work Group ingår ett flertal bemannings, rekryterings och HR företag. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom lager och logistik, ekonomi och administration, butik och handel, teknik och industri samt vård och tjänstesektorn.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Tjänsten är ett behovsuppdrag med start i Mars 2013.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: 1710
Ansökan kan skickas till e-postadress:
personal@swedenworkgroup.seFöretagSWEDEN WORK GROUP HANDELSBOLAG
AdressSWEDEN WORK GROUP HANDELSBOLAG
Sankt Eriksgatan 117
11343 STOCKHOLM
KontorsadressSankt Eriksgatan 117
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
info@swedenworkgroup.se Jobbnummer 1444134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.