Erfarna administratörer till globalt företag

Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-12-05

Dina arbetsuppgifter
Vi söker två erfarna administratörer med olika inriktningar. Den ena tjänsten fokuserar på Management Support och Projektadministration, den andra tjänsten är inriktad på administration kopplat till företagets inköpssystem.

Inom Management support/Projektadministration kommer du att dela din roll mellan områdena. Som managament support kommer du stötta linjechefer med bl.a. kalenderhantering, resebokningar och dokumentation. När du arbetar som projektadministratör kommer du stötta med t ex mötesbokning, dokumenthantering kopplat till olika projekt.

Som inköpsadministratör kommer du fungera som super user i inköpssystemet och supporta kollegor, men du kommer även att arbeta operativt i själva systemet och hantera inköpsorder. Du kommer sitta i ett team med andra administratörer och rollen innebär mycket kontakt med Finans- och Inköpsfunktionerna inom bolaget.

Vem är du?

Vi söker dig som har ca 5 års erfarenhet inom det administrativa området och du har vana av att stötta seniora ledare. Har du erfarenhet av att arbeta inom större globala organisationer är detta mycket meriterande. Om du dessutom har erfarenhet av att stötta vid projekt, ses även detta som mycket positivt. Har tidigare arbetat med orderhantering ses detta även som ett plus. Då du kommer ha mycket internationella kontakter inom företaget så är det viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.

Som person har du professionell och service-minded i ditt bemötande mot både kollegor och chefer. Vidare ser vi gärna att du är proaktiv och självständig i ditt arbete, men samtidigt fungerar bra i samarbete med andra.

Du erbjuds

Du erbjuds en spännande och utmanande tjänst som administratör på ett stort globalt företag. Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget startar i mitten av januari och löper till 151231.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Louise Nilsson på 0766331448 eller louise.nilsson@jurekbemanning.se Ansök på www.jurekbemanning.se

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2393
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Nilsson

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2092483

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: