Erfarna administratörer till globalt företag
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-12-05Dina arbetsuppgifterVi söker två erfarna administratörer med olika inriktningar. Den ena tjänsten fokuserar på Management Support och Projektadministration, den andra tjänsten är inriktad på administration kopplat till företagets inköpssystem.
Inom Management support/Projektadministration kommer du att dela din roll mellan områdena. Som managament support kommer du stötta linjechefer med bl.a. kalenderhantering, resebokningar och dokumentation. När du arbetar som projektadministratör kommer du stötta med t ex mötesbokning, dokumenthantering kopplat till olika projekt.
Som inköpsadministratör kommer du fungera som super user i inköpssystemet och supporta kollegor, men du kommer även att arbeta operativt i själva systemet och hantera inköpsorder. Du kommer sitta i ett team med andra administratörer och rollen innebär mycket kontakt med Finans- och Inköpsfunktionerna inom bolaget.
Vem är du?
Vi söker dig som har ca 5 års erfarenhet inom det administrativa området och du har vana av att stötta seniora ledare. Har du erfarenhet av att arbeta inom större globala organisationer är detta mycket meriterande. Om du dessutom har erfarenhet av att stötta vid projekt, ses även detta som mycket positivt. Har tidigare arbetat med orderhantering ses detta även som ett plus. Då du kommer ha mycket internationella kontakter inom företaget så är det viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.
Som person har du professionell och service-minded i ditt bemötande mot både kollegor och chefer. Vidare ser vi gärna att du är proaktiv och självständig i ditt arbete, men samtidigt fungerar bra i samarbete med andra.
Du erbjuds
Du erbjuds en spännande och utmanande tjänst som administratör på ett stort globalt företag. Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget startar i mitten av januari och löper till 151231.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Louise Nilsson på 0766331448 eller
louise.nilsson@jurekbemanning.se Ansök på
www.jurekbemanning.seOm företagetJurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2393
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouise Nilsson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2092483
Observera att sista ansökningsdag har passerat.