Erfaren upphandlare sökes till kund i Söderhamn

Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige

Har du minst 5 års erfarenhet av offentlig upphandling? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund i Söderhamn söker en kvalificerad upphandlare från och med 15 oktober 2022. Uppdraget löper fram till 30 april 2023 och är på heltid.

Publiceringsdatum
2022-09-21

Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ansvara för flera upphandlingar parallellt. Din uppgift är att säkerställa att upphandlingarna sker professionellt, affärsmässigt och i enlighet med gällande lagar, regler och riktlinjer. Inköpschefen kommer att tilldela olika upphandlingsuppdrag utifrån de uppdragsbeställningar som verksamheten skickar in.

Du kommer att arbeta nära kommunens olika beställare och sakkunniga.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceinriktad och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Som person är du noggrann, drivande och analytisk och har lätt för att samarbeta med andra människor. Du är strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt, har god pedagogisk förmåga och uttrycker dig korrekt i tal och skrift på svenska.

Krav för tjänsten:

• Högskoleutbildning om minst 180 hp med inriktning mot teknik, ekonomi eller juridik eller motsvarande kompetens
• Minst 5 års erfarenhet av upphandling inom offentlig verksamhet

Meriterande för tjänsten:

• Kunskap inom entreprenadrätt och erfarenhet av entreprenadupphandling

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Ydalia Mendoza
ydalia.mendoza@bemannia.se
+46 70-833 23 00

Jobbnummer
7002396

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: