Erfaren Supporttekniker till Servicedesk
Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm,
Västerås,
Norrköping,
Borlänge,
Borås eller i
hela Sverige Hos oss på Wise IT arbetar konsulter som brinner för teknik lika mycket som de gillar att hjälpa människor med tekniska problem. Gillar du att arbeta självständigt i tempo där du hela tiden ställs inför nya uppgifter? Kanske är Du vår nya konsult!
Om Wise IT
Wise IT är ett rekryterings- och konsultföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Ett jobb där du kan byta uppdrag om och när du vill. Uppdrag som vi letar upp till dig och som kan leda till en anställning eller värdefull erfarenhet. Vi står vi bakom dig hela vägen -- i ditt nästa steg.
Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.
Din vardag
Du kommer sitta i en servicedesk ute hos vår kund i centrala Stockholm. Du kommer ta emot ärenden främst via telefon och mejl när du ger support till internt anställda på företaget. Till din hjälp har du remote-verktyg och dina kollegor att bolla klurigare ärenden med. Du installerar, felsöker mjukvara såväl som hårdvara och dokumenterar. Uppgifterna innefattar bland annat att arbeta med behörigheter och kontohantering i Active Directory, mejlproblem kopplat till Exchange/Outlook samt nätverksproblem. Du kommer även ansvara för support av skrivare och mobiltelefoner (mail, VIP access, generella problem, hjälp att synkronisera osv).
Vem är du?
För att passa i tjänsten bör du vara van Windowsanvändare med goda erfarenheter inom kundhantering samt ärendehantering. Du har tidigare arbetat med IT såväl som kundservice/support och har arbetat med klienthantering i de vanligaste systemen/programmen såsom Active Directory, Exchange/Outlook, MS Office. Har du även arbetat i Citrixmiljö och med hantering av server är det meriterande.
Är du den vi söker? Ansök redan idag då urvalet sker löpande.
För mer information om tjänsten så maila vår kandidatansvariga Johanna Nybom
johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy på
rebecca.levy@wiseit.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-04-28ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktjohanna nybom
johanna.nybom@wiseit.seRebecca Levy
rebecca.levy@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 3468167
Observera att sista ansökningsdag har passerat.