Erfaren Supporttekniker till Servicedesk

Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm, Västerås, Norrköping, Borlänge, Borås eller i hela Sverige

Hos oss på Wise IT arbetar konsulter som brinner för teknik lika mycket som de gillar att hjälpa människor med tekniska problem. Gillar du att arbeta självständigt i tempo där du hela tiden ställs inför nya uppgifter? Kanske är Du vår nya konsult!

Om Wise IT

Wise IT är ett rekryterings- och konsultföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Ett jobb där du kan byta uppdrag om och när du vill. Uppdrag som vi letar upp till dig och som kan leda till en anställning eller värdefull erfarenhet. Vi står vi bakom dig hela vägen -- i ditt nästa steg.

Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.

Din vardag

Du kommer sitta i en servicedesk ute hos vår kund i centrala Stockholm. Du kommer ta emot ärenden främst via telefon och mejl när du ger support till internt anställda på företaget. Till din hjälp har du remote-verktyg och dina kollegor att bolla klurigare ärenden med. Du installerar, felsöker mjukvara såväl som hårdvara och dokumenterar. Uppgifterna innefattar bland annat att arbeta med behörigheter och kontohantering i Active Directory, mejlproblem kopplat till Exchange/Outlook samt nätverksproblem. Du kommer även ansvara för support av skrivare och mobiltelefoner (mail, VIP access, generella problem, hjälp att synkronisera osv).

Vem är du?

För att passa i tjänsten bör du vara van Windowsanvändare med goda erfarenheter inom kundhantering samt ärendehantering. Du har tidigare arbetat med IT såväl som kundservice/support och har arbetat med klienthantering i de vanligaste systemen/programmen såsom Active Directory, Exchange/Outlook, MS Office. Har du även arbetat i Citrixmiljö och med hantering av server är det meriterande.

Är du den vi söker? Ansök redan idag då urvalet sker löpande.

För mer information om tjänsten så maila vår kandidatansvariga Johanna Nybom johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy på rebecca.levy@wiseit.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-04-28

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
johanna nybom johanna.nybom@wiseit.se
Rebecca Levy rebecca.levy@wiseit.se

Företag
Wise IT

Adress
Wise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavagen 13 11157, Stockholm

Jobbnummer
3468167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT: