Erfaren Supportchef med kundfokus, som ska bygga upp Phoniros Ku
Industrikompetens i Östergötland AB / Ekonomichefsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Vi söker dig som med ditt brinnande kundfokus och motiverande ledarskap kan komma in och leda arbetet med att bygga framtidens Kundcenter.
Publiceringsdatum2016-11-30Om företagetVår mission är "Vi möjliggör en värdigare och tryggare ålderdom för fler!". Den baserar sig på vår övertygelse att det krävs en smart användning av välfärdsteknik för att äldre ska få kvalitet och trygghet i sin omsorg till ett pris som samhället har råd att betala. Vi erbjuder därför vård- och omsorgsverksamheter tekniska lösningar som digitala nyckellås, eTillsyn, tid- och insatsuppföljning och larmsystem. Allt baserat på en och samma cloud-plattform, Phoniro Care.
Phoniro är ett svenskt bolag med internationell närvaro i Norge, Danmark, Finland och Holland. Företaget har ca 70 anställda och ca 125 MSEK i omsättning. Bolaget är marknadsledare inom välfärdsteknik för äldreomsorg och funktionshinderområdet. Närmare 200 kommuner och privata vård- och omsorgsbolag använder Phoniros lösningar idag. Kontor finns i Halmstad, Norrköping, Stockholm, Göteborg, Luleå samt i Danmark och Holland.
ArbetsuppgifterI Norrköping har Phoniro sitt kontor mitt i stan och i de fantastiska lokalerna med högt i tak, stora fönster och fina burspråk finns vårt supportteam. Vi söker nu en chef för supportteamet som kommer leda arbetet med att bygga upp framtidens Kundcenter/ Service Desk.
ProfilVi söker dig som:
• Brinner för frågor som rör kundsupport.
• Är van chef och trivs med att vara en motiverande ledare.
• Har erfarenhet från teknisk support och systemstöd för supportverksamhet.
• Pratar ITIL obehindrat.
• Är process-orienterad, tycker om KPIer och ständiga förbättringar.
• Har stor initiativförmåga och motiveras av att hitta lösningar tillsammans med andra.
• Kan driva utvecklingen och uppbyggnaden av ett mer omfattande Kundcenter/ Service Desk.
• Har ett intresse och förståelse för teknik.
• Har stark kommunikativ förmåga på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Det är meriterande men inget krav om du har:
• Tidigare har erfarenhet inom vård- och omsorg.
• Kunskaper i Finska och/eller Holländska.
• Övergripande kunskaper om operativsystem och appar för iPhone- och Androidtelefoner, SQL-databaser och nätverk.
Ansökningsförfarande
Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult på Skill, Ida Thidblom,
ida.thidblom@skill.se alt. 0722512497
Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Logga in eller registrera ditt CV på
www.skill.seOm företagetIndustrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 2288
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Thidblom
ida.thidblom@skill.se 0722512497
FöretagIndustrikompetens i Östergötland AB
AdressIndustrikompetens i Östergötland AB
Djurgårdsgatan 56
58229 Linköping
KontorsadressDjurgårdsgatan 56, Linköping
Jobbnummer 3182077
Observera att sista ansökningsdag har passerat.