Erfaren receptionist/växeltelefonist till kund i Göteborg!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren receptionist/växeltelefonist till kund i Göteborg!" (publicerad 2016-04-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du ha en varierande arbetsdag där du får möjligheten att kombinera administrativt arbete med service och skapa nya kontakter? Vi på Adecco Office & HR ger dig nu en möjlighet till detta i en tjänst som receptionist/växeltelefonist på ett spännande företag i Göteborg.  

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som receptionist/växeltelefonist kommer du ha fullständigt ansvar för receptionen och vara företagets ansikte utåt. Inom detta ansvarområde ingår uppgifter som att svara på inkommande samtal i växeln, hantera mail, kontera fakturor samt ta emot besökare. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är post- och pakethantering, resebokningar, beställa kontorsmaterial, kaffe och frukt, ansvara för konferensrummen samt ha en daglig kontakt med leverantörer.

Till detta uppdrag söker vi dig som kan arbeta vardagar mellan 8.30-14.00. Uppdraget är med start i juni/augusti och är löpande till cirka augusti 2017. Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och bli uthyrd till vårt kundföretag som är beläget i Göteborg.  

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet som växeltelefonist samt har mycket goda kunskaper i engelska kommer att trivas i rollen som receptionist. Har du dessutom tidigare arbetat som receptionist, använt Vision 80/20 som verktyg samt har goda kunskaper i office-paketet är det meriterande.

Vi ser att du som söker har ett genuint intresse för service, är social och gillar att skapa nya relationer. Gillar du dessutom att arbeta strukturerat och är självständig så är detta rollen för dig. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08- 598?980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/Dagtid

Publiceringsdatum
2016-03-24

Ersättning
Enligt Övrenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofija Petkovska 031-725 45 30

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2743733

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: