Erfaren Receptionist Till Ett Välkänt Företag - Vikariat

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, ett vikariat till Januari 2020,med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist.Vår kund är ett välkänt tv-bolag. Kontoret är belägetStockholm i moderna lokaler.I rollen som receptionist ha varierande arbetsuppgifter såsom att ansvara för receptionen, välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta självständigt och team med andra kollegor. Tjänsten är på heltid, ett vikariat till Januari 2020och du kommer att arbeta måndag till fredag, klockan 08:30-17:30.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-05-22

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Välkomnabesökare
• Växelhantering
• Förbereda inför möten ochunder möten
• Kontakt med leverantörer och bud
• Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
• Hantera inköp och beställningar av lunch/fika
• Hjälpa till att anordna och förbereda inför event/evenemang
• Stötta övriga medarbetare vid behov

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare arbetat som receptionist
• Har goda kunskapar i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du social, positiv och ambitiös. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt prestigelös.Vidare är du ansvarstagande och älskar att ge service i högklass.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4804530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: