Erfaren receptionist/Office Manager

Avanzera Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett rekryteringsuppdrag söker vi dig som gillar att ge service och har blick för ordning och reda.
Företaget ägs till hälften av Svenska staten och är verksamt inom försäkringsbranschen. Sedan starten 1962 har tjänsteutbudet ständigt utvecklats och förändrats vilket lett till att företaget idag har en mycket stark marknadsposition.
Företaget levererar tjänster som innebär stora ansvarstaganden för bolaget och kräver därför också specialistkompetens hos berörd personal. Företaget har ett utpräglat kvalitetstänkande i både ord och handling.
Arbetsplatsen är i ljusa och trevliga lokaler mitt inne i city. Sammanlagt arbetar 14 personer på detta kontor.
Din roll blir att ansvara för växel och reception samt för att allt det praktiska på kontoret fungerar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal och besökare, men även posthantering och kontakter med leverantörer avseende lokalvård, kontorsmaskiner, entrémattor, handukar etc. Detta innebär att du kommer att sätta dig in i alla avtal med företagets leverantörer och följa upp att beställda tjänster levereras på ett tillfredsställande sätt samt vidtaga åtgärder om så inte sker.
Du kommer även att sköta viss administration såsom arkivering samt allmänna kontorsgöromål. Även inköp av kontorsmaterial.
Ett krav är att du har minst 10 års erfarenhet som receptionist. Som person är du glad och trevlig och brinner för att ge service. Du har också förmågan att "ligga steget före" i ditt arbete vilket ställer krav på planering och framförhållning.
Du är också prestigelös vilket t ex kan innebära att du inte är främmande för att plocka ur diskmaskinen eller snygga till bordet i konferensrummet.
För rätt person är detta ett tillfälle att komma in i ett företag med mycket god personalpolicy och där dina tjänster verkligen kommer att uppskattas.
Företagets goda personalpolicy syns också i de förmånliga villkor som personalen erbjuds. Förutom din månadslön får du ett generöst friskvårdsbidrag, 37.5 timmars arbetsvecka, förkortad arbetstid under sommaren, lunchersättning samt pensionsprogram. Till ett rekryteringsuppdrag söker vi dig som gillar att ge service och har blick för ordning och reda.
Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt men viktigast är att du är rätt person. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Sista ansökningsdag är 17/11 -08. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Maila din ansökan till ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Löneadministratör med intresse för ekonomi.
Om Avanzera Bemanning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2008-11-03

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Katarina Sohl, 08-545 28 304 (Direkt nummer), ansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: ansokan@avanzera.se

Jobbnummer
344955

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: