Erfaren projektinköpare - Randstad AB Västerås - Inköpar- och marknadsjobb i Västerås
Erfaren projektinköpare
Randstad AB Västerås / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång, och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult hos oss på Randstad!

Till en av våra kunder söker vi nu en driven projektinköpare.

Publiceringsdatum
2013-08-23

Arbetsuppgifter
Rollen som projektinköpare är väldigt varierande då du kommer att arbeta i många olika projekt. Du kommer bland annat att leda inköpsarbetet i olika projekt för inköp och supply management. Du kommer att arbeta med att säkerställa kvalitet, leverans och kostnad för nya inköp samt själv göra inköp. Du kommer även att representera inköp och supply management i olika team för produktutveckling.

Utöver detta kommer du att ansvara för alla resultat i organisationens produktutvecklingsprocess, ha ett brett nätverk och kontakt med forsknings- och utvecklingsavdelningen och naturligtvis ha en god och nära kontakt med leverantörer.

Bakgrund
Vi ser att du som söker tjänsten har en universitetsexamen inom relevant område samt minst 3 - 5 års arbetslivserfarenhet inom inköp. För att lyckas i denna roll bör du även ha dokumenterad erfarenhet inom projektledning.

Utöver detta behärskar du engelska och svenska flytande i tal och skrift. Du är van att arbeta i Microsoft Office och du har mycket goda kunskaper i Excel. Har du även erfarenhet av att arbeta i affärssystem är det en fördel.

Dina egenskaper
Du utrycker dig väl i både tal och skrift. Du är strukturerad och drivs av att uppnå uppsatta mål. Du trivs med att arbeta i en miljö som ställer krav på struktur och organisation. Du har även en god kommunikationsförmåga samt hög social kompetens.

Utöver detta ser vi att du är en prestigelös person som är effektiv och vill ha ett utvecklande och varierat arbete.

Tjänsten är ett längre bemanningsuppdrag på 100 %.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Öhlander på telefon 072 988 96 04.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Öhlander +46 72-988 9604

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1633501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: