Erfaren orderhandläggare med tekniskt intresse

Avanzera / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera i Solna, Stockholm, Danderyd, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en erfaren orderhandläggare. Vår kund är marknadsledande inom sin bransch, i världen såväl som på den svenska marknaden. Denna tjänst är placerad vid det svenska huvudkontoret i Bromma.

Detta är ett föräldravikariat på heltid som beräknas pågå under ett års tid. Tjänsten ska tillsättas snarast.

Publiceringsdatum
2013-01-08

Dina arbetsuppgifter
Som orderhandläggare ansvarar du för att produkten orderläggs och köps in korrekt utifrån säljarnas orderunderlag. När du för in ordern är det viktigt att du är noggrann och är vaken för eventuella felaktigheter i konfigurationen av ordern. Det är en fördel om du har visst tekniskt intresse.

Dina främsta arbetsuppgifter:
• hantera order från säljare
• lägga komplexa inköpsorder mot leverantörer
• ta hand om orderbekräftelser, bevakning av leveranser samt avstämningar
• ansvara för fakturering, statistik och uppföljning
• hålla kontakt med säljare, kunder, leverantörer och teknisk support

Du kommer att ingå i ett välfungerande team av fyra personer och bli en del av ett företag som sätter kvalitet och personal högt på dagordningen.

Bakgrund
Du har lägst gymnasieutbildning i grunden och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som orderadministration,orderflödet och fakturering. Eftersom du kommer att arbeta i flera olika system är det en förutsättning att du har vana av något affärssystem. Har du kunskaper i Movex M3 är det meriterande. Du behärskar även Officepaketet. Du kommer främst att arbeta med svenska språket, men eftersom engelska är koncernspråket ser vi gärna att du har goda kunskaper i tal såväl som skrift.

Vi söker dig som är en engagerad och serviceminded administratör som med stor noggrannhet och entusiasm utför dina uppgifter. Du har lätt för att skapa kontakter och ta egna initiativ.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-17
Ange följande referens när du ansöker: 171
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera

Adress
Avanzera
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1432240

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera: