Erfaren orderadministratör till Kista

Andara Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en fena på att ge topp service och har goda erfarenheter av att arbeta i olika affärsystem?

Just nu söker vi efter en serviceminded och ansvarstagande orderadministratör som har stort tekniskt intresse. I rollen arbetar du med varierande administrativa uppgifter inom säljsupport, order, leverans, logstik och fakturering. Du har tät kontakt och löpande avstämningar med leverantörer och kunder.

Detta är ett vikariat som är beräknat att starta i slutet av december/januari och kommer att pågå i minst 6 månader med goda möjligheter till förlängning.

Dina framtida arbetsuppgifter

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

• Registrering av kundorder

• Hantering av prislistor och prisändringar

• Kontakt med lager och bokning av transporter

• Reklamationshantering

• Leveransbevakning och leveransuppföljning

• Skapande av fakturaunderlag till ekonomiavdelningen

Vår kund arbetar i affärsystemet microsoft business central.

Publiceringsdatum
2023-10-14

Kvalifikationer
Du ska några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order. Du har mycket god förståelse för order-, lager- och leveransprocesser.

Du bör vidare vara en van användare av olika affärssystem. Rollen innebär täta kontakter med leverantörer, logistik- och transportföretag samt kunder.

Vem är du?

Vi söker efter en ansvarsfull och noggrann person som är serviceminded och hjälpsam. Du är strukturerad och gillar ordning och reda. Du är vidare självgående och har starkt driv. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara en god problemlösare, flexibel och våga ta för sig. Du har god kommunikativ och social förmåga. Som person är du positiv, glad och prestigelös.

Mer om tjänsten

• 6 månaders konsultuppdrag med goda möjligheter till förlängning

• Tillsättning: Slutet av december/Januari

• Omfattning: heltid

• Placering: i Kista

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef på Ellinore.pereira@andaragroup.se Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Andara Group AB (org.nr 556900-9003)

Arbetsplats
Andara Professionals

Kontakt
Ellinore Pereira
ellinore.pereira@andaragroup.se

Jobbnummer
8190366

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara Group AB: