Erfaren och intiativrik administratör/chefsassistent

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Upplands Väsby
2015-07-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren och intiativrik administratör/chefsassistent" (publicerad 2015-10-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

För ett konsultuppdrag med start omgående hos vår kund i Upplands Väsby söker vi nu en erfaren administratör och chefsassistent. Företaget finns i närmare 200 länder och har ca 5 000 medarbetare i Sverige.

Publiceringsdatum
2015-07-06

Dina arbetsuppgifter
Det här är ett uppdrag där du blir anställd av Placera Personal och arbetar ute hos vår kund i Upplands Väsby. Du kommer dels att arbeta med att assistera ett par chefer på divisionen men tjänsten innebär också en hel del administration och koordinering. Som administratör/chefsassistent kommer du att ha många interna kontaktytor på ett stort företag som arbetar i en internationell miljö. Uppdraget är på 6 månader till att börja med och med start under augusti.  

Dina arbetsuppgifter
Som administratör och assistent kommer du ha många olika arbetsuppgifter, bland annat:

• Chefsassistans
• Planering och administration av arbetsplatser
• Behörighetshantering
• Hantering av reseräkningar
• Hantering av inköp till avdelningen
• Sammanställning av rapporter
• Underhåll av mallar och interna dokument
• Övrig administration i företagets interna system

Kvalifikationer
För att passa i tjänsten som assistent/administratör hos vår kund ser vi att du har och är:

• Treårig gymnasieutbildning - gärna inom ekonomi
• Tidigare erfarenhet av chefsstöd och administrativt arbete
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
• Strukturerad och med förmåga att prioritera
• God kommunikations- och samarbetsförmåga
• Tidigare erfarenhet av SAP och andra administrativa system för inköp och/eller dokumenthantering är starkt meriterande

För att passa i den här tjänsten krävs det att du är noggrann, att du har en mycket god social och administrativ förmåga samt att du klarar av att driva och leda ditt egna arbete på ett självständigt sätt. Självklart är du service-minded, ansvarskännande och har en positiv inställning. Vi letar också efter en person med stark drivkraft och förmåga att ta egna initiativ.

Passar det in på dig? Sök tjänsten redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100 % 6 månader med goda möjligheter till förlänging

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-05
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Holmene 08-58622709

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2348450

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: