Erfaren och flexibel ekonomiassistent till internationell kund
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en framåt och målmedveten ekonomiassistent som är redo för nya utmaningar? Då har vi på Adecco Finance & Legal uppdraget för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer i huvudsak att ha hand om den löpande bokföringen och med leverantörsreskontra. Du kommer att få registrera ankommande leverantörsfakturor samt skapa och skicka ut fakturor till kunder. Uppgifterna innebär mycket arbete i Excel och sammanställande av listor. Vårt kundföretag är i uppstarten av en ny division, vilket ger dig möjlighet till nya erfarenheter och utmaningar.
Dina arbetstider är förlagda vardagar mellan kl. 8-16.40 med start i augusti. Uppdraget sträcker sig initialt 2-3 månader men för rätt person kan möjlighet till förlängning finnas. Du kommer att arbeta som uthyrd konsult till vårt kundföretag i centrala Göteborg.
Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av ekonomiassistentarbetet och liknande arbetsuppgifter kommer snabbt in rollen. Är du dessutom duktig på engelska och van att arbeta i Excel kommer du att känna dig som hemma.
Du som sedan tidigare är bekant med affärssystemet Navision och har lätt att sätta dig in i nya uppgifter kommer finna dig tillrätta.
Har du lätt för att samarbeta och tycker om att verka i nära anslutning till dina kollegor är detta rätt plats för dig. Har du dessutom en fin känsla för service och god förmåga att arbeta självgående kommer du att trivas här. Din goda förmåga att arbeta prestigelöst och flexibelt, samtidigt som du inte är rädd för att ta för dig, gör att du hos vår kund når framgång!
Vad erbjuder vi?
Vårt kundföretag erbjuder en stimulerande miljö där framåtanda och öppenhet värderas högt. Du kommer att arbeta i en grupp om 8-10 personer i ett öppet kontorslandskap, där du tillsammans med två kollegor ansvarar för den ekonomiska biten.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-07-04Arbetstider och omfattningVardagar 8 - 17. 3 månader till att börja med.
ErsättningLön enligt överrenskommelse.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktStina Sörensen (rekryteringsansvarig)31-7254508
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG
Jobbnummer 1599903
Observera att sista ansökningsdag har passerat.