Erfaren Norsktalande innesäljare!

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är säljkulturen något som lockar dig och har du tidigare erfarenhet inom internationell telefonförsäljning? Då har vi på Adecco Office & HR tjänsten för dig!
Vi söker nu för kunds räkning en erfaren och professionell norsktalande innesäljare! Vår kund utvecklar och säljer en av de ledande plattformarna i Europa för elektronisk upphandling med fokus på offentlig upphandling.
Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i ett fräscht och öppet kontorslandskap i norra Vasastan.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som innesäljare kommer du att arbeta på ett väletablerat företag vars produkter är webbaserade inköpssystem. Som säljare är din huvudsakliga arbetsuppgift att identifiera potentiella affärsmöjligheter hos norska befintliga kunder inom stat, kommun och myndighet och erbjuda webbaserade lösningar inom offentliga upphandlingar och avtalsprocesser.
Du analyserar kundernas upphandlings- och inköpsprocesser, deras specifika behov och diskuterar, förhandlar och erbjuder lösningar därefter. Ledtiden för varje kund varierar mellan 2-12 månader.

Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet inom sälj av IT- lösningar och webbaserade produkter och har en bra kommunikativ förmåga kommer att trivas i rollen som innesäljare. Har du glimten i ögat och har en positiv inställning har du rätt egenskaper som krävs. Som innesäljare är du länken mellan företaget och kundens önskemål så din positiva inställning tillsammans med din förmåga att förstå inköps- och upphandlingsprocesser kommer att värdesättas högt.
Din vilja att erbjuda förstklassig service samt ditt tålamod kommer att få dig att utvecklas i rollen som innesäljare! En förutsättning för tjänsten ar att du talar och förstår norska mycket väl.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett rekryteringsuppdrag och ska tillsättas omgående.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-12-02

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elinor Eliasson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2088195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: