Erfaren löneadministratör till Input Interiör i Göteborg
Experis AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Input interiör jobbar inom inredningsbranschen med huvudkontor i Göteborg. Löneavdelningen växer och vi behöver utöka med mer personal. Här får du ett spännande arbete med stora möjligheter till utveckling. Du får också möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats tillsammans med ambitiösa, engagerade och hjälpsamma kollegor i ett gott team! Låter det kul? Det är det! Tjänsten tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Hur ser en arbetsdag ut?
Som löneadministratör kommer du i första hand att ansvara för löneadministration och andra lönerelaterade arbetsuppgifter.
Du kommer bland annat att arbeta med:
* tidrapportering
* löneregistrering
* reseräkningar
* bokföring av löner
* semesterberäkning
* pension- och försäkringsrapportering
* personaladministration
Löneavdelningen består i dag av tre personer. Tillsammans med ekonomiavdelning har man 16 personer som närmaste kollegor som kännetecknas av driv och gott samarbete.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenheter av lönearbete eller en utbildning inom löneadministration. Du har systemvana och goda kunskaper i Officepaketet. Har du tidigare arbetat i Visma Lön och Flex HRM ser vi det som meriterande.
Förutom goda kunskaper i svenska måste du känna dig bekväm med att kommunicera på engelska med kollegor från Finland, Norge och Danmark om du inte redan behärskar de nordiska språken.
Som person är du positiv, serviceinriktad, har lätt för att samarbeta, är en god kommunikatör och har hög integritet.
Vad kan Input Interiör erbjuda dig?
Input Interiör erbjuder en tillsvidareanställning på heltid. Företaget följer kollektivavtal, har frukost och friskvårdsbidrag.
Arbetstiderna är vardagar mellan 08.00 och 17.00 med viss möjlighet till flex. Arbetsplatsen ligger på Fältspatsgatan 2 i Högsbo och har trevliga lokaler. Totalt i koncernen jobbar idag drygt 650 personer och på kontoret i Göteborg är du en av 100 kollegor.
I tjänsten finns det möjlighet att utvecklas och arbeta med fler utmanande arbetsuppgifter. Företaget är expansivt, erbjuder en bra arbetsmiljö som präglas av samarbete över avdelningsgränserna och goda möjligheter till kompetensutveckling som bara är några av anledningarna till att de anställda trivs så bra på jobbet.
Om Input Interiör
Input Interiör är Nordens ledande och oberoende inredningskoncern som erbjuder behovsanpassade lösningar för kontor och näringsliv, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg.
Läs mer på deras hemsida
www.inputinterior.se Sök tjänsten i dag!
Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Jefferson Wells webbsupport på 0771-559920 eller via mail:
contactcenter@jeffersonwells.se Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Fia Fagerlund,
fia.fagerlund@jeffersonwellse.se. Gå gärna in på LinkedIn och lägg till Fia Fagerlund.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Vi ser fram emot din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2022-02-14ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "c91a169e-75a0-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Input interiör AB
Jobbnummer 6340196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.