Erfaren kundservicemedarbetare till vår kund i Solna
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Är du IT- intresserad och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice? Då har vi på Adecco uppdraget för dig med start omgående!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att tillsammans med övriga i gruppen ansvara för att snabbt och effektivt ge kvalitativ och serviceinriktad support till samtliga av företagets löneteams-kunder. Supporten ges både via telefon och e-post. Ansvaret innebär att handlägga och hålla nere ärendenivåerna inom avtalade servicenivåer. I arbetet ingår även registrering av diverse typer av lönerelaterade uppgifter, reseräkningar och posthantering. Utöver detta kommer du även att ansvara för telefonstatistik, processbeskrivningar och manualer samt att följa upp statistik både på telefon samt i ärendehanteringssystemet CRM.
Vem trivs här?
Vi söker nu dig som har utbildning på gymnasie- eller KY-nivå och arbetslivserfarenhet inom kundservice/support. Har du haft någon roll där du har jobbat med lön och/eller SAP HCM innan är det meriterande. Du har goda kunskaper i MS Officepaktetet samt goda tekniska IT-kunskaper. Det är även en fördel om du har tidigare erfarenhet av Facility och/eller IT.
Som person är du initiativ- samt ansvarstagande. Du motiveras av att hjälpa andra, är serviceinriktad och har en drivkraft samt ett intresse för ditt arbete. Då det är en händelserik verksamhet med toppar är det viktigt att ha tålamod, kunna ha många bollar i luften samt behålla lugnet i stressade situationer. Att ha god organisationsförmåga och lätt för att samarbeta, strukturera samt prioritera arbetet är också viktig.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag ska tillsättas omgående. Uppdraget förväntas pågå löpande. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor kring rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg tel: 08-598 981 96
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-01-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2609685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.