Erfaren kundservicemedarbetare till spännande uppdrag i Göteborg

Sway Sourcing Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sway Sourcing Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-19

Arbetsuppgifter
Rollen som kundservice-utredare har som huvudsaklig uppgift att hantera och undersöka ärenden som kommer in från kunder som av olika skäl väljer att överklaga sin tilläggsavgift. I detta arbete ingår att handlägga dessa ärenden, som ibland kan vara av komplicerad karaktär, samt att samordna information mellan olika externa parter, såsom biljettkontrollanter.

Som kundservice-utredare är det viktigt att kunna hantera och undersöka ärenden på ett noggrant och effektivt sätt. Det kan innebära att granska och analysera dokumentation och bevis, kontakta och samarbeta med externa parter för att få fram relevant information och möjliggöra en rättvis bedömning av ärendet.

Utöver att utreda ärenden är det också en del av rollen att samordna och hantera information som kommer in från externa parter. Det kan inkludera att samla in och dela relevant information med biljettkontrollanter och andra parter som är involverade i ärendet. Syftet är att säkerställa att all nödvändig information finns tillgänglig för en korrekt bedömning av ärendet och för att kunna ge kunden en rättvis och välgrundad utvärdering av överklagandet.

Som kundservice-utredare krävs det en noggrannhet och analytisk förmåga för att kunna hantera komplicerade ärenden och sammanfatta information på ett tydligt och begripligt sätt. Det är också viktigt att kunna arbeta självständigt och hantera flera ärenden samtidigt, samtidigt som man upprätthåller professionalism och god kommunikation med kunder och andra parter.

Sammanfattningsvis är rollen som kundservice-utredare avgörande för att kunna hantera och utreda överklaganden av tilläggsavgifter. Det krävs noggrannhet, analytisk förmåga och god kommunikation för att kunna utföra arbetsuppgifterna på ett effektivt och rättvist sätt.

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom kommunikation, humaniora eller samhällsvetenskap eller motsvarande erfarenhet
• Tidigare arbetat i en support/serviceroll och har god datorvana och lär dig snabbt nya system
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller liknande verksamhet

Tillträde och ansökan
Startdatum: 2023-10-02
Slutdatum: 2024-05-03 med möjlighet till förlängning
Sista ansökningsdagen: 2023-09-27
Ort: Göteborg
Kontakt: +46795855599
Urval och intervjuer sker löpande!

Om företaget
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "425".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sway Sourcing Sweden AB (org.nr 559360-7517), https://swaysourcing.com/

Arbetsplats
Sway Sourcing

Kontakt
Pauline Kumassah
pauline@swaysourcing.com
+46 79 585 55 99

Jobbnummer
8123301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sway Sourcing Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sway Sourcing Sweden AB: