Erfaren kontraktadministratör till Boliden
Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Boliden söker en kundorienterad och erfaren kontraktadministratör till sin säljavdelning.
Boliden är ett av världens största metallföretag med fokus på hållbar utveckling. Deras rötter är nordiska, marknaden global. Kärnkompetensen finns inom prospektering, gruvor, smältverk och metallåtervinning.
Verksamhetens bredd skapar ett vitt spektrum av befattningar inom en mängd yrkesområden. Bolidens vision är att tillhöra de bästa i branschen när det gäller kundtillfredsställelse, prestation och ansvarstagande.
Som kontraktadministratör inom Bolidens metallförsäljning kommer du att vara en del av ett administrativt team om 10 personer som ansvarar för den dagliga kundkontakten. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta orderhantering, koordinering (med produktionsplanerare och riskavdelning), leverans samt fakturering.
Du kommer att ansvara för ett antal kunder som du följer genom hela processen.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom internationella handel och har erfarenhet av administration samt kundkontakt. Du kommer att hantera både interna och externa kunder. Därmed är goda sociala och kommunikativa färdigheter betydelsefullt. Vidare ser vi att du har en akademisk bakgrund inom ekonomi då Boliden finner en noggrannhet med siffror mycket viktig.
Boliden arbetar med internationella kunder, därför ställer vi krav på flytande engelska i tal och skrift. Andra språk som franska, tyska och de nordiska språken är meriterande.
Som person är du strukturerad, prestigelös och stresstålig. Du tycker om att hålla en god relation med kunder och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Vi tror även att du är en samarbetsvillig person som trivs i ett team där passionen att ständigt gå mot förbättring är i fokus.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag i framkant. Du kommer att sitta i fräscha lokaler belägna i centrala Stockholm i ett stimulerande samarbete mellan människor med olika kunskaper och kompetenser.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder.
Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast möjligt!
Information om tjänsten
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2012-12-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-CG, Konsultchef 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1412212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.