Erfaren kontorsadminstratör/receptionist sökes till internatione
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-10-18Beskrivning av jobbetNu söker vi åt kunds vägnar en erfaren kontorsadminstratör till Centrala Stockholm. Vår kund är ett globalt konsultföretag som är ledande inom IT och affärsprocesser. Tjänsten är på heltid och kommer löpa långsiktig. Som kontorsadminstratör hos vår kund har du ansvar över att kontoret sköts smidigt och är tilltalande och lätttillgängligt för besökande kunder, klienter och intressenter. Du kommer vara företagets ansikte utåt vilket kräver hög prestanda av kvalitet, flexibiltet och kompetens. Kundbemötande och god service är självklart A och O i denna roll och vi ser även att du som söker har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom en liknande tjänst.
Huvudsakliga arbetsuppgifter :
• Bemöta kunder och anställda.
• Hålla efter och sköta organisering samt administrering kring reception och kontor.
• Beställa och inventera kontorsmaterial
• Anordna events, boka mötesrum, anordna med hotell och andra eventuella resor/lunchmöten.
• Assistera ekonomiavdelning med viss fakturering och administrering.
• Arkivering/registrering av filialer
Dina personliga egenskaperI dina uppgifter ingår ett tätt samarbete med övrig personal och vi söker därför dig som har lätt för att kommunicera med andra och kan arbeta både i grupp och självständigt. Du bör ha en to-do attityd och trivs bra i tempohöjande miljöer. Vidare talar du utmärkt affärsengelska och är en uttåtriktad person som gladeligen ser dig själv som en representant för din verksamhet. Vi ser gärna att du har en hög stresstålighet, kan arbeta självständigt och att du är en problemlösare.Vi ser det som självklart att du har erfarenhet av kundbemötande och service och har minst 3 års erfarenhet av ett liknande arbete.
Kvalifikationer och krav:
• Färdigexaminerad gymnasieutbildning
• Flytande affärsengelska och svenska i både tal och skrift.
• Goda kunskaper i Office programvara och systemvana
• Du har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt utförande
• Presentabel och självsäker i ditt utförande
• Ledarskapsförmåga - du kan motivera och influera dina medarbetare i beslut kring verksamheten
Låter detta som något för dig? Då vill vi att du skickar in ditt CV och personliga brev på Engelska redan idag. Intervjuer kommer att ske löpande.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 29771
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Stenmark
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014, Stockholm-Globen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3112990
Observera att sista ansökningsdag har passerat.