Erfaren ekonomiassistent sökes till Jensen Sverige AB
Jensen Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jensen Sverige AB i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige JENSEN Sverige AB ingår i JENSEN-GROUP som tillverkar, marknadsför, säljer, utför installation och service på tvätteriutrustning för professionella tvätterier i hela världen. Vi är Sales Service Center till den svenska marknaden med huvudkontor i Solna.
Är du intresserad av en bred, omväxlande och utmanande roll inom ekonomi? Har du en stark drivkraft, är självgående och vill bli en del av ett väletablerat företag som är stabilt på marknaden? Då har vi rätt tjänst för dig!
I denna tjänst kommer du bland annat att arbeta med:
* Leverantörsreskontra
* Kundreskontra
* Månadsavstämning
* In- och utbetalning
Vem är du?
* Du bör ha minst gymnasial utbildning inom ekonomi
* Du har minst 2-3 års erfarenhet av jobbet som ekonomiassistent, gärna ifrån ett mindre bolag där du arbetat med varierande arbetsuppgifter
* Som person är du ansvarstagande och noggrann samt förstår vikten av att hålla deadlines
* Du har erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem
* Har förmågan att uttrycka dig väl på svenska och engelska både muntligt och skriftligt
* Du är driven och självgående
För att du ska trivas i rollen tror vi även att du är prestigelös, ordningsam och har nära till skratt. Du gillar att arbeta självständigt, värdesätter god kvalitet och är målfokuserad. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Visma men det är inte ett krav, tjänsten kräver dock god förståelse för det ekonomiska flödet. Det är starkt meriterande om du arbetat med redovisning för Norge gällande momsredovisning och tulldeklarationer. Du som söker denna tjänst bör ha viljan att utvecklas och lära dig. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet.
Vad JENSEN Sverige AB kan erbjuda dig:
Det du erbjuds är en varierande roll där du arbetar brett inom ekonomiområdets olika delar. Då ekonomiavdelningen kommer få ett utökat ansvarsområde för Norge och Danmark får du vara med och forma detta övertagande. Andra förmåner som kollektivavtal, försäkringspaket, hälsokontroller och Rikskort erbjuds.
Tjänsten är på heltid och beräknas att starta omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. 6 månaders provanställning tillämpas.
Besök
www.jensen-group.com för mer information.
Publiceringsdatum2018-01-31Kontaktperson för detta jobb I denna rekrytering har JENSEN Sverige AB valt att samarbeta med Manpower. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. För mer information kontakta rekryteringskonsult Monique Klingberg, via tel: 08- 452 33 11 eller E-mail Vänligen observera att alla ansökningar måste göras via
www.manpower.se och kommer tyvärr ej att hanteras via mail. Vid tekniska frågor kring din ansökan kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-14
Ange följande referens när du ansöker: 38049
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Hanson
lha@manpower.se 070-377 44 17
FöretagJENSEN Sverige AB
AdressJENSEN Sverige AB
17122
17122 0184
KontorsadressIndustrivägen 21
Jobbnummer 3936466
Observera att sista ansökningsdag har passerat.