Erfaren ekonomiassistent sökes till Jensen Sverige AB

Jensen Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jensen Sverige AB i Solna, Stockholm eller i hela Sverige

JENSEN Sverige AB ingår i JENSEN-GROUP som tillverkar, marknadsför, säljer, utför installation och service på tvätteriutrustning för professionella tvätterier i hela världen. Vi är Sales Service Center till den svenska marknaden med huvudkontor i Solna.

Är du intresserad av en bred, omväxlande och utmanande roll inom ekonomi? Har du en stark drivkraft, är självgående och vill bli en del av ett väletablerat företag som är stabilt på marknaden? Då har vi rätt tjänst för dig!

I denna tjänst kommer du bland annat att arbeta med:

* Leverantörsreskontra
* Kundreskontra
* Månadsavstämning
* In- och utbetalning

Vem är du?

* Du bör ha minst gymnasial utbildning inom ekonomi
* Du har minst 2-3 års erfarenhet av jobbet som ekonomiassistent, gärna ifrån ett mindre bolag där du arbetat med varierande arbetsuppgifter
* Som person är du ansvarstagande och noggrann samt förstår vikten av att hålla deadlines
* Du har erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem
* Har förmågan att uttrycka dig väl på svenska och engelska både muntligt och skriftligt
* Du är driven och självgående

För att du ska trivas i rollen tror vi även att du är prestigelös, ordningsam och har nära till skratt. Du gillar att arbeta självständigt, värdesätter god kvalitet och är målfokuserad. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Visma men det är inte ett krav, tjänsten kräver dock god förståelse för det ekonomiska flödet. Det är starkt meriterande om du arbetat med redovisning för Norge gällande momsredovisning och tulldeklarationer. Du som söker denna tjänst bör ha viljan att utvecklas och lära dig. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet.

Vad JENSEN Sverige AB kan erbjuda dig:
Det du erbjuds är en varierande roll där du arbetar brett inom ekonomiområdets olika delar. Då ekonomiavdelningen kommer få ett utökat ansvarsområde för Norge och Danmark får du vara med och forma detta övertagande. Andra förmåner som kollektivavtal, försäkringspaket, hälsokontroller och Rikskort erbjuds.

Tjänsten är på heltid och beräknas att starta omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. 6 månaders provanställning tillämpas.
Besök www.jensen-group.com för mer information.

Publiceringsdatum
2018-01-31

Kontaktperson för detta jobb
I denna rekrytering har JENSEN Sverige AB valt att samarbeta med Manpower. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. För mer information kontakta rekryteringskonsult Monique Klingberg, via tel: 08- 452 33 11 eller E-mail Vänligen observera att alla ansökningar måste göras via www.manpower.se och kommer tyvärr ej att hanteras via mail. Vid tekniska frågor kring din ansökan kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-14
Ange följande referens när du ansöker: 38049
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Hanson lha@manpower.se 070-377 44 17

Företag
JENSEN Sverige AB

Adress
JENSEN Sverige AB
17122
17122 0184

Kontorsadress
Industrivägen 21

Jobbnummer
3936466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jensen Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jensen Sverige AB: