Erfaren Ekonomiassistent sökes

Konsultverksamheten Ekonomi / Ekonomiassistentjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Konsultverksamheten Ekonomi i Mölndal, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Kungälv eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
SJR söker nu en erfaren Ekonomiassistent för ett uppdrag hos kund.  Kundföretaget är ett spännande och växande bolag som är beläget i attraktiva lokaler i Mölndal. Uppdraget startar 1 april och är ett mammavikariat på minst 1 år.  För rätt person finns stora möjligheter att inhyrningen övergår i en anställning hos kund.

Publiceringsdatum
2011-03-03

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett ekonomiteam på tre personer.  Dina huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara leverantörsreskontra, kassarapportering, avstämningar och sammanställningar. I dina arbetsuppgifter ingår också kontroller, kontering och registrering i huvudboken.  Du kommer också till viss del fungera som stöd när det gäller kundreskontra.  Tjänsten innebär främst interna kontakter vilket ställer krav att man är en social och framåt person.

Bakgrund
Vi tror du har gymnasieekonomisk utbildning eller motsvarande.  Vi ser också att du har minst 5 års erfarenhet från arbete som Ekonomiassistent.  Du har tidigare haft en nyckelroll inom leverantörsreskontra och arbetat med arbetsuppgifterna ovan.  Som person är du noggrann, ansvarstagande och serviceminded.  Det är meriterande om du har arbetat med systemet Baltzar.  Stor vikt läggs på personliga egenskaper och att du är strukturerad, flexibel, prestigelös och är trygg i dig själv.  Viktigt är också att du van att arbeta med stora volymer och där tempot är högt. Att du är positiv, har humor och är självgående är självklart!
Ansök
Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Hanna Olausson på telefon 031-333 54 73.

Arbetstider och omfattning
tillsvidare

Ersättning
enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Hanna Olausson, +46 031-333 54 73

Företag
Konsultverksamheten Ekonomi

Adress
Konsultverksamheten Ekonomi
Box 7420
10931 Stockholm

Jobbnummer
866753

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Konsultverksamheten Ekonomi

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Konsultverksamheten Ekonomi: