Erfaren affärsresesäljare Västerås

Resia / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia i Västerås, Uppsala, Katrineholm, Upplands Väsby, Örebro eller i hela Sverige

Resia Travel Group är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med tillgänglighet, kompetens och personligt engagemang i fokus. Vår verksamhet omfattar försäljning av semesterresor, affärsresor samt möten, event och konferens via 45 kontor, på Internet och per telefon. Hos oss arbetar branschens vassaste resesäljare - deras passion, kompetens och långa erfarenhet av försäljning och resor är vårt viktigaste konkurrensmedel. Vi har Sveriges ledande kompetens, bredaste produktutbud och samarbetar med små och stora varumärken och aktörer inom både semesterresor, affärsresor samt möten, event, konferens och kongressverksamhet i värdsklass!

Resia bedriver e-handel inom fyra olika varumärken, Resfeber.se, Boxoffice.se, Resia.se och Flygofar.se, samt dess motsvarigheter i Norge och Danmark.

I Göteborg finner du vårt huvudkontor - Servicecenter - som stödjer försäljningen med säljsupport, ekonomisk uppföljning, personalfrågor, teknisk utveckling, marknadsföring samt affärsutveckling.

Resia Västerås har idag 8 medarbetare och arbetar med försäljning av Affärsresor, Semesterresor samt Möten, Event och Konferens. Nu söker vi förstärkning av en engagerad, ambitiös och handlingskraftig resesäljare med gedigen erfarenhet av affärsreseförsäljning.

Beskrivning av tjänsten
Tjänsten som resesäljare innebär kvalificerad försäljning av resor som kräver en stor produkt- destinations- och systemkunskap men framförallt en hög grad av servicekänsla. Denna tjänst innebär försäljning av affärsresor främst per telefon och mail. Det ingår även viss support av vårt självbokningssystem.

Din profil
Vi söker dig som brinner för försäljning och service. Du är full av energi, har en hög driv- och handlingskraft och är en professionell problemlösare. Din förmåga att arbeta under eget ansvar samt fokus på utveckling är något som vi också värdesätter.
För att ha en långsiktigt hög försäljning knyter du till dig återkommande kunder och arbetar aktivt med att bygga starka relationer. För oss är det också en självklarhet att du har ett kostnadsmedvetet synsätt utan att för den sakens skull göra avkall på en god och långsiktig service gentemot våra kunder. Även om du har fokus på personliga säljmål ser du också vikten av att jobba i grupp och uppnå gemensamma mål inom gruppen.

Publiceringsdatum
2017-01-12

Kvalifikationer
Vi vill att du har:

• TRAC eller motsvarande utbildning
• Minst ett års dokumenterad erfarenhet av affärsreseförsäljning
• Mycket goda kunskaper i Amadeus bokningssystem
• Goda kunskaper i omskrivningar och biljettering
• Goda kunskaper i Linkonline bokningssystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Har du tidigare arbetat i ekonomisystemet Antares ser vi det som meriterande.

Omfattning
Tillsvidareanställning, 80% eller heltid

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor om tjänsten, kontakta resebyråchef Karolina Fägerblad på telefon: 021-10 49 96 eller via e-post: karolina.fagerblad@resia.se.

Så ansöker du
Du är välkommen med din ansökan senast den 2 februari 2017 via www.resiatravelgroup.se/jobb . Klicka på knappen "Ansök" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev. Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resia

Adress
Resia
Resia AB, Box 1114
40523 .

Kontorsadress
Resia AB, Box 1114

Jobbnummer
3258089

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia: