Erfaren, affärsinriktad Konsult med fokus på Healthcare till Göt
Oddwork Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige .
Vill du vara med på en spännande resa i ett tillväxtbolag med en fantastisk produkt? Brinner du för att skapa kundnytta och utveckla nya affärsmöjligheter? Då kan du vara rätt person för oss! Stratsys är ett spännande tillväxtbolag med en produkt som, sedan starten år 1999, blivit väl etablerad på marknaden med stor ytterligare potential. Vår plattform revolutionerar arbetslivet för stora organisationer genom effektivare och tydligare styrning för ledningen såväl som för den enskilda medarbetaren. Hos oss får du tidigt möjlighet att ta stort eget ansvar i en dynamisk och utvecklande miljö. Våra drygt 100 medarbetare finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en affärsdriven Konsult till vårt kontor i centrala Göteborg!
Om tjänsten som Konsult hos Stratsys
I rollen som Konsult blir du en del av leveransavdelningen och kommer arbeta med det övergripande ansvaret för att skapa och utveckla befintliga kundsamarbeten såväl strategiskt som operativt. Du driver samarbetena framåt och kvalitetssäkrar och utvecklar styr- och ledningsprocesser hos dina kunder med Stratsys plattform som grund. Till just denna tjänst söker vi en erfaren Konsult som främst ska fokusera på att utveckla våra samarbeten med kunder inom healthcare.
I din roll kommer du att jobba i nära samarbete med kunden i syfte att utveckla deras processer och användandet av plattformen. Du bygger nära och långsiktiga relationer och projektleder dina kunder med hjälp av Stratsys verktyg så att de i sin tur blir mer effektiva i sin styrning. Du kommer att ingå i ett drivet och engagerat team med goda kunskaper inom ledning, försäljning och kundutveckling.
Vi söker dig som...
• är en driven och självgående person som är redo för nya utmaningar! Vi ser att du har ett 3-10 års erfarenhet av arbete med verksamhetsplanering, verksamhetsutveckling, kvalitetsledning, förändringsledning eller liknande inom eller mot landsting och/eller vårdbolag.
Som person är du noggrann och analytisk samtidigt som du är socialt begåvad och agerar professionellt med stor affärsförståelse. Du är prestigelös och drivs av att arbeta i team.
Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir
anställd hos Stratsys.
Vad Stratsys erbjuder dig
Tjänsten innebär en spännande möjlighet för dig att arbeta i stora organisationer och stötta dem i deras utveckling. Bolaget erbjuder dig en öppen och social kultur där alla arbetar med fokus på att skapa fantastiska resultat och samtidigt ha riktigt kul tillsammans.
START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Amy Disley,
amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-01-22
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
Publiceringsdatum2016-12-23ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Jobbnummer 3232404
Observera att sista ansökningsdag har passerat.