Erfaren Administratör till storbank

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör till en av våra kunder, en av Sveriges storbanker. Kunden har verksamheter på flera ställen runtom i Sverige och denna tjänst är placerad i centrala Göteborg.

I rollen som administratör kommer du att ingå i ett team som arbetar med Trade finance och remburser. Du som administratör kommer att stötta i de administrativa delarna kring processerna såsom vid frakthantering, betalningslösningar för import och export, kreditbrev, utländsk inkasso, kreditlösningar samt stötta vid diverse administrativa uppgifter som kan uppkomma i arbetet. All dokumentering utvärderas, hanteras och bearbetas och även detta kommer du att assistera dina kollegor med.

Vi tror att du som söker tjänsten har några års erfarenhet som administratör, är strukturerad och engagerad i det du tar dig an, med en stark vilja av att utvecklas i din yrkesroll. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med dina kollegor, vilket förutsätter att du är lyhörd och har lätt för att ta kontakt. Likväl kommer du att ta mycket eget initiativ och driva det egna arbetet framåt. Svenska och engelska är arbetsspråken som används inom koncernen och därmed är det viktigt att du talar och skriver flytande i både svenska och engelska.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-12-02

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 1-2 års erfarenhet som administratör
• MS-office paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av remburshantering och/eller spedition och eller import, export
• Erfarenhet från Trade Finance

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2017-06-30. Tillträde 2017-01-09.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14616CM i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
14616CM

Är du en administratör och söker nya utmaningar i vardagen? Är du en strukturerad person som gärna vill ha ordning och reda omkring dig? Vill du ta dig an ett meriterande uppdrag på en av Sveriges storbanker? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-01
Ange följande referens när du ansöker: 14616CM

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3192169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: