Erfaren administratör till Bricknova i City

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2020-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren administratör till Bricknova i City" (publicerad 2020-04-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi en kontorsassistent till det snabbväxande fastighetsutvecklingsbolaget Bricknova på Birger Jarlsgatan i Stockholm

Har du erfarenhet som assistent eller administratör och vill nu testa vingarna inom fastighetsbranschen? Vill du vara del i ett bolag som planerar att växa flerdubbelt de närmsta tre åren? Vill du jobba i ett bolag som prioriterar träning, hälsa och personlig utveckling för personalen? Då har vi tjänsten för dig!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Bricknova utvecklar nyproducerade fastigheter i attraktiva områden i Storstockholm och har på bara ett par år växt till att ha ett portföljvärde på cirka 250 miljoner och har som mål att nå en miljard i december 2022. Din roll som kontorsassistent blir att hjälpa bolaget att växa och nå sina mål och samtidigt ha roligt på jobbet!

Du kommer jobba tillsammans med flera serieentreprenörer med vana att leda personal och bygga bolag. Du kommer arbeta med arbetsuppgifter som både är komplexa och rutinbaserade vilket gör att jobbet är varierat och ibland kan förändras snabbt när något oförutsett händer. Bricknova kommer växa under de närmsta åren och möjligheten finns att i framtiden välja olika inriktningar på dina arbetsuppgifter när verksamheten blir större och fler personer anställs.

Personalens trivsel och utveckling är extra viktigt för ledningen på Bricknova och därför läggs mycket resurser på att skapa en god arbetsplats där det finns möjlighet till personlig utveckling och tid för reflektion med månatliga workshops och efterföljande After work. Två gånger per år åker bolaget ner till Spanien och jobbar en vecka från företagets kontor i Marbella. Bricknova lägger dessutom mycket tid och fokus på träning och hälsa och att personalen ska må bra. Ett exempel på detta är när hela kontoret går och tränar tillsammans och bolaget erbjuder även ett gymkort som friskvårdsbidrag.

Din arbetsplats blir huvudkontoret på Birger Jarlsgatan 18 på Stureplan i 5-stjärniga kontorshotellet No18 med egen lunchrestaurang till specialpris och kostnadsfria måndagsfrukostar. Lokalerna är luftiga med många gemensamma ytor och har dessutom ett eget gym i huset.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Din uppgift blir att sköta administrationen för Bricknovas totalt 13 bolag och samtidigt förbereda processerna för nästa fas i bolagets tillväxt. Du kommer jobba tätt med bolagets anställda samt Bricknovas olika delägare utöver de många externa parterna, allt från redovisningsbyrån, revisorn till fastighetsjurister. Du kommer även att träffa externa kunder i samband med tillval på bostäderna som Bricknova erbjuder.

Du kommer jobba med både stora och små uppgifter och exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att:

* koordinera mellan Bricknovas bostadsrättsföreningar, mäklare, partners och leverantörer
* ta fram statistik och skicka till berörda myndigheter
* undersöka marknaden efter passande digitala systemen för att sköta administrationen på bästa sätt
* planera ny mappstruktur
* scanna in avtal och ritningar och lägga in i rätt mappar
* sköta Bricknovas sociala medier
* fakturahantering och göra betalningar
* assistera vid cashflowanalyser för Bricknovas olika byggprojekt
* göra inköp av kontorsmaterial

Tjänsten kommer till viss del att kunna anpassas efter den bakgrund du har i övrigt och de arbetsuppgifter som du själv gillar och är bra på. Har du exempelvis ekonomibakgrund finns möjlighet att också ta över delar av bokföringen eller lönehanteringen i takt med att företaget växer.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du utgår från Bricknovas huvudkontor på Stureplan tillsammans med de andra tre heltidsanställda och har regelbunden kontakt med övriga delägare och rådgivare som bolaget har i sitt nätverk. Tjänsten är på heltid och startar när rätt person kan vara på plats.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med god erfarenhet som administratör och gillar assistentrollen och att jobba både med komplexa uppgifter varvat med många enkla och rutinbaserade. Du är duktig på att prioritera och ordning och reda är ledord för dig då enkla fel i administrationen kan leda till många följdproblem som tar tid att reda upp. Eftersom bolaget är i stark tillväxt behöver du vara en prestigelös person som gärna hugger i när nya oväntade problem dyker upp.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-02-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
5104475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: