Erfaren administratör? En modern myndighet behöver dig!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en erfaren administratör till vår kund, en modern, samhällsviktig myndighet. Den här tjänsten är placerad i myndighetens nyrenoverade lokaler strax norr om centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter innefattar att stödja det dagliga arbetet med systemen Agresso och Palasso, att sköta kalenderbokningar, hantera olika typer av anmälningar och följa upp verksamheten. Du kommer också att ta fram underlag i form av Excel-listor, boka och arrangera olika enhetsaktiviteter, dokumentera workshops samt sköta kvittohantering. I din roll ingår även att förbereda olika underlag och hjälpa projektledare att administrera och skapa projektuppföljningar.

För att lyckas i din roll ser vi att du som söker har minst tre års erfarenhet som administratör. Du är givetvis en strukturerad och noggrann person som älskar att organisera och ha ordning och reda omkring dig!

Är du vår kunds nya administratör? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-06-12

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Erfarenhet av att ha varit chefsstöd i minst tolv månader
• Erfarenhet av att ha arbetat som ekonomiassistent

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag på sex månader med möjlighet till förlängning. Tillträde i augusti.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du flera års erfarenhet som administratör i bagaget och är på jakt efter nya utmaningar? Vill du arbeta på en nytänkande myndighet i fräscha lokaler och ha ett stort administrativt ansvar? Läs då vidare

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30210 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-12
Ange följande referens när du ansöker: 30210
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4199969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: