Erfaren administratör

Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg

Vi söker nu en mycket erfaren administratör för ett uthyrningsuppdrag i Helsingborg.

I rollen kommer dina främsta uppgifter vara att skapa arbetsorder till utförarna, uppdatera uppgifter i olika system, arkivering samt vara operativt stöd till avdelningschefer.

Du ska ha minst 5 års erfarenhet av administrativa uppgifter i ett större bolag med minst 50 anställda och flera avdelningar. Du besitter mycket goda kunskaper i MS-Office paketet och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Xellent. Det är ett krav på att du är flytande i svenska språket både skriftligt och i tal.

Som person ser vi att du har en positiv energi och vilja att utvecklas och lära dig. Du är självständig och har en förmåga att se helhet i ditt arbete. Vi vill också att du är noggrann, ordningsam och flexibel i ditt sätt.

Uppdraget beräknas starta i början på september och vara i 6 månader på heltid. Arbetet kommer att sker på plats hos arbetsgivaren.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-06-30

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arena Personal Sverige AB

Jobbnummer
6788617

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: