Erfaren administrativ assistent

Matrisen / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Matrisen i Stockholm, Uppsala, Gävle, Linköping, Västervik eller i hela Sverige

Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, outsourcing, löneadministration och ekonomisk rådgivning. Vi har förtroendet från över 3000 kunder inom Sverige och utlandet. Med en genomsnittlig tillväxt på 35% de senaste åren fortsätter vi att växa. Vi vill vi ständigt utvecklas och nu söker vi dig som vill vara med på resan. Vår företagskultur präglas av framåtanda och vi är alltid öppna för nya vägar och möjligheter. Vi är idag över 220 anställda och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping och Västervik.
Till vår interna backoffice-funktion söker vi nu en erfaren administrativ assistent som ska jobba på vårt kontor i Stockholm samt fungera som administrativt stöd även mot våra regionkontor.
Jobbet som administrativ assistent innebär att självständigt arbeta med administrativa sysslor och att sköta allt från beställning av kontorsmaterial och iordningställande av arbetsplatser till att uppdatera och underhålla vårt CRM. Du ansvarar också för övriga inköp till kontoret, bokning av resor och hotell samt är daglig lunchavbytare i receptionen.
Du kommer också att vara delaktig i mötes- och konferensplaneringar samt att se till att vi har en trevlig kontorsmiljö.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett gediget intresse för administration och service. Du har flera års erfarenhet av en liknande roll på ett större kontor. Du har god datavana och erfarenhet av kontakt med leverantörer.
Som person är du initiativrik och framåt och trivs i en roll med många sociala kontakter. Du tycker om att ge service och är bra på att skapa långsiktiga relationer.
För att trivas i rollen bör du vara en positiv och prestigelös person som trivs med att jobba självständigt i en föränderlig miljö. Du är en strukturerad och ansvarstagande person med god administrativ förmåga som ser möjligheter i att själv få vara delaktig i den fortsatta utvecklingen av vår backoffice-funktion.
Vad kan vi erbjuda dig?
Matrisen driver utvecklingen framåt i branschen och ser gärna att våra medarbetare trivs i en spännande och föränderlig miljö. Hos oss arbetar du nära företagets kärna och har möjlighet att aktivt vara med och påverka vårt arbetssätt. Vi har flera år i rad fått utmärkelser som både Gasell och Superföretag, med siktet på att fortsätta utvecklas och växa också under 2012. Vi arbetar i centralt belägna lokaler på Luntmakargatan i Stockholm.

Publiceringsdatum
2011-11-18

Så ansöker du
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev via vår hemsida: www.matrisen.se under karriär och lediga tjänster. Vi kallar löpande till intervjuer varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vill du veta mer?
Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Linda Bredenberg, HR via mail: jobb@matrisen.se eller telefon: 08 - 506 59 218.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Matrisen

Adress
Matrisen
Luntmakargatan 49
10422 Stockholm

Jobbnummer
1083601

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Matrisen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Matrisen: