Erfaren Account Manager till framtidens arbetsplats!

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren Account Manager till framtidens arbetsplats!" (publicerad 2021-10-13) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Har du gedigen erfarenhet av B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social selling? I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som kan branschen och som drivs av att göra affärer. Söker du en flexibel arbetsplats där du själv planerar ditt arbete med frihet under ansvar och vill göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera
år i rad? Sök rollen redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Om rollen

I rollen kommer du ingå i ett seniort team beståendes av 8 drivna säljare med lång och gedigen erfarenhet av branschen. Teamet arbetar primärt med att förvalta våra befintliga kunder och söker nu sin 9:e kollega som kan tillföra värde till gruppen.

Som säljare inom dokumenthantering (https://www.officemanagement.se/produkter--tjanster/dokumenthantering/) hjälper vi våra kunder att hitta rätt lösningar för kontoret och distansarbetet. Vi integrerar dokumenthanteringsprocessen med ditt affärssystem så dina analoga arbetssätt digitaliseras och GDPR-säkras. Attestering, signering, kontering och kvittoredovisning har aldrig varit enklare. Om du lämnar pappershanteringen bakom dig sparar du inte bara miljö och kostnader, du kommer dessutom spara massa arbetstid och stress.

Publiceringsdatum
2021-09-17

Dina arbetsuppgifter
• Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder då du får ta över en kundstock vid start
• Agera produktspecialist och expert inom dokumenthantering
• Bearbeta större kunder
• Vara en förebild internt och externt

Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Erfarenheter

• Minst 3-5 års erfarenhet inom B2B-försäljning
• Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
• Innehar B-körkort och tillgång till egen bil
• Arbetat i liknande bransch

Har du dessutom erfarenhet av att sälja IT-lösningar ser vi det som meriterande.

Dina egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

O.M erbjuder

• Månadslön & kvartalsprovision (vi har inget lönetak!)
• Säljresor, kick-offer och fantastiska kollegor!
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

• Start: september 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
• Omfattning: Heltid, 8-17
• Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
• Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Daniel Lindkvist, på 010 858 55 40.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Jobbnummer
5976120

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: