EQT söker VD assistant

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om kunden / About the Client
EQT is the leading private equity group in Northern Europe with over ¬20 billion in raised capital and multiple investment strategies. Together with an extensive network of independent Industrial Advisors, EQT implements its investment strategy by acquiring or financing high-quality medium-sized to large companies in Northern and Eastern Europe, Asia and the United States, developing them into leading companies. Development is achieved by applying an industrial approach with focus on growth. Since inception, EQT has invested more than ¬11 billion in around 100 companies and exited close to 50. EQT-owned companies have more than 550,000 employees.

EQT Partners, acting as investment advisor to the EQT funds, has around 120 investment advisory professionals with deep industrial and financial expertise. EQT Partners and its affiliates have offices in Copenhagen, Frankfurt, Helsinki, Hong Kong, Oslo, London, Munich, New York, Shanghai, Singapore, Stockholm, Warsaw and Zurich.

More information can be found on www.eqt.se

Arbetsbeskrivning / Work Description
Då vår VD's nuvarande assistent går vidare till en annan tjänst internt letar vi efter dig som kan ta över i rollen att hantera vår VD's kalender, mailbox och resor. Det är mycket mötesbokningar, koordinering med andras kalendrar och ombokningar. Du är också första instans på telefon och mail med ambitionen att själv kunna hantera och vidarebefodra till relevanta personer en viss del av inkommande samtal och mail.

Din profil / Your profile
Vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet, är kunnig i officepaketet samt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska. Som person är du serviceminded, snabb och flexibel med en ambition att leverera med kvalitet. Men allra viktigast är din positiva inställning och ditt sinne för humor samt att du har gott självförtroende och kan stå på dig när det behövs. Du tål stress väl, är duktig på att prioritera, har hög integritet och ett gott omdöme.

Hos oss får du jobba med talangfyllda och drivna personer. Det är utmanande, spännande och krävande. Alla du jobbar med strävar efter att leverera och prestera i världsklass och förväntar sig samma nivå av alla i organisationen.

Låter denna tjänst intressant, då är du varmt välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev till oss så snart du kan. Tjänsten ska tillsättas snarast möjligast.

Om du har några frågor eller vill veta mer om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Evelina Lycke och Josefin Thörnert!

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se .

Välkommen!

Publiceringsdatum
2013-02-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 588
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Lycke evelina.lycke@inhouse.se
Josefin Thörnert josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1466900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: