Entusiastisk Sälj & Marknadsassistent till Intervalor

Amendo AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amendo AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Amendo AB
Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett Stockholmsbaserat företag med fina lokaler på Nybrogatan och har även kontor i Malmö. Sedan starten 2001 har vi varit ett dynamiskt och expansivt företag med starkt resultat.

Publiceringsdatum
2011-12-22

Om företaget
Intervalor är exklusiv representant för ett antal noga utvalda internationella kapitalförvaltare på den nordiska marknaden. Vi erbjuder nordiska investerare tillgång till våra kapitalförvaltares marknadsledande tjänster och produkter, kombinerat med vår egen personliga lokala service. Vi vänder oss såväl till institutionella placerare och andra kapitalförvaltare, som till olika typer av återförsäljare som riktar sig mot en bredare målgrupp. Vi är idag 10 personer och verksamheten bedrivs från Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors.

Dina arbetsuppgifter
Intervalor söker nu en sälj- och marknadsassistent till vårt kontor i centrala Stockholm. Som assistent jobbar du nära våra säljare och assisterar dem i deras arbete, men du kommer även att ta eget ansvar för kundkontakter i form av marknadsföring, kundsupport och som ansvarig för vår hemsida.
Förutom god kännedom om finansmarknaden måste du ha god datavana från Officepaketet, CRM-system och web-verktyg.
Följande arbetsuppgifter ingår:
Säljstöd och kundsupport samt kommunikation i form av utskick, kampanjer m.m.
Ansvar för kommunikation via hemsida och kontakt med våra respektive förvaltare.
Övergripande ansvar för framtagande av kommunikations/presentationsmaterial.
Event i form av kundaktiviteter så som lunchpresentationer, konferenser och seminarier.
Kvalifikationer och egenskaper
Det är viktigt att du har minst 3 års erfarenhet av finansbranschen från bank, fondbolag eller motsvarande. Du är självgående och noggrann med god organisationsförmåga och viss stresstålighet då tjänsten innebär många moment av både återkommande och engångskaraktär. Du har erfarenhet av att jobba i en serviceposition och tycker det är kul att serva kunder och kollegor. Arbetet innebär även vissa kontakter med de förvaltare vi företräder, varför det är en förutsättning att du talar och skriver engelska obehindrat. Som person är du ambitiös, ser möjligheter och är flexibel samt trivs med att jobba i ett litet professionellt team. Det är meriterande om du kan tala och skriva på finska.
Frågor och kontakt
I den här tjänsten samarbetar vi med Amendo Bemanning & Rekrytering. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Christian Richtnér på telefon 08-611 95 06 annars så ser vi fram emot din ansökan direkt online på www.amendo.se snarast, dock senast 20 januari, 2012.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-28
Ange följande referens när du ansöker: 337
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Amendo AB

Adress
Amendo AB
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Jobbnummer
1113906

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amendo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amendo AB: