Entreprenadupphandlare till Locum

Bemannia AB (Publ.) / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker en strukturerad och engagerad upphandlare med dokumenterad erfarenhet av entreprenadupphandlingar. Du har utbildning i LOU, goda kunskaper inom AB, ABT och AMA-systemet samt behärskar svenska flytande i tal och skrift. Med eget driv, ansvarstagande och god kommunikationsförmåga blir du en nyckelspelare i vår upphandlingsprocess. Är det dig vi söker? Ansök nu!
Om uppdraget
Till vår kund Locum söker vi en upphandlare för ett konsultuppdrag med start snarast möjligast och 6 månader framåt med chans till förlängning. Omfattningen är 100% av en heltid, arbetet utförs 50% på plats och övrig tid på distans. Möjlighet till utökat distansarbete kan diskuteras. Arbetsgruppen består idag av 6 upphandlare.
Dina arbetsuppgifterI uppdraget ingår genomförande av mindre entreprenadupphandlingar, uppskattat värde för dessa upphandlingar är 1-30 mkr. Arbetet kommer att göras löpande i nära dialog med bolagets beställare/projektledare. Locum arbetar medupphandlingsverktyget e-Avrop.

Publiceringsdatum
2025-01-29

Kvalifikationer
Dokumenterad utbildning i LOU
Dokumenterad utbildning inom entreprenadjuridik avseende standardavtalen AB och ABT samt AMA systemet, främst AF AMA
Dokumenterad erfarenhet av att självständigt ha genomfört upphandling av minst 5 entreprenader de senast 5 åren med ett värde av 5-20 mkr.
Behärska svenska språket flytande i tal och skriftSom person är du systematisk,hjälpsam, har eget driv, är ansvarstagande och kommunikativ.


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7/2.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, kajsa.hessel@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 939 75 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Kajsa Hessel
kajsa.hessel@bemannia.se

Jobbnummer
9133750

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):